Ik heb vernomen exact wat @dennisyzf zegt.
Geruchten komen volgens mij van AD’s en/of leden die contact hebben met regio managers. Het zou ook gaan over producttrainingen voor de nieuwe modellen.
Ik ben benieuwd.
Ik heb vernomen exact wat @dennisyzf zegt.
Geruchten komen volgens mij van AD’s en/of leden die contact hebben met regio managers. Het zou ook gaan over producttrainingen voor de nieuwe modellen.
Ik ben benieuwd.
Wat vinden jullie hiervan?
Ik zou me gaan storen aan het minimale kleurverschil tussen zilver en staal denk ik, maar het staat zo op foto’s wel erg lekker.
Staal is op de BB58 het mooist naar mijn mening. De hele rivet discussie buiten beschouwing latend.
Maar bij de 925… er is altijd kleurverschil en dat staat toch tegen. Ik zie m liever op leer.
Zit je in een Al Qaida training simulator?
Wel een gave Pelagos! Ik wist niet van het bestaan af. Toffe twist.
Haha nee dit is een Fendt one 722. De Rolls Royce Phantom onder landbouwmachines. En hij rijdt ook nog eens niet op een snelweg momenteel dus iedereen blij. Maar thanks, ik ben er heel blij mee.
Vraag me af of die 2 soorten metaal tegen elkaar de oxidatie van het zilver niet zal verergeren…
Ik niet. Maar dan haal je toch één keer per week die band eraf, spuug je eens flink en veeg je hem langs je mouw?
Logisch ook, jij hebt geen veestapel.
Terecht, hij is heel cool!
In eerste instantie is het zo vanaf de foto een prima combi …