Tudor Only deel VI

Ik heb vernomen exact wat @dennisyzf zegt.

Geruchten komen volgens mij van AD’s en/of leden die contact hebben met regio managers. Het zou ook gaan over producttrainingen voor de nieuwe modellen.

Ik ben benieuwd.

4 likes

Echt wel een fijn horloge hoor :grinning_face_with_smiling_eyes:

17 likes

9 likes

30 likes

Wat vinden jullie hiervan?

Ik zou me gaan storen aan het minimale kleurverschil tussen zilver en staal denk ik, maar het staat zo op foto’s wel erg lekker.

16 likes

Is it a perfect match? No, but it’s darn good

4 likes

Moeite waard om eens te testen :grinning_face_with_smiling_eyes:
Is ook een prachtig horloge.
Na enige twijfel hou ik ‘m toch !

11 likes

Kleurverschil is er zeker. Maar het staat zeker wel tof. Is best te overwegen voor mij :thinking:

9 likes

Staal is op de BB58 het mooist naar mijn mening. De hele rivet discussie buiten beschouwing latend.

Maar bij de 925… er is altijd kleurverschil en dat staat toch tegen. Ik zie m liever op leer.

2 likes

31 likes

Zit je in een Al Qaida training simulator?

Wel een gave Pelagos! Ik wist niet van het bestaan af. Toffe twist.

6 likes

Haha nee dit is een Fendt one 722. De Rolls Royce Phantom onder landbouwmachines. En hij rijdt ook nog eens niet op een snelweg momenteel dus iedereen blij. Maar thanks, ik ben er heel blij mee.

9 likes

Vraag me af of die 2 soorten metaal tegen elkaar de oxidatie van het zilver niet zal verergeren…

1 like

Ik niet. Maar dan haal je toch één keer per week die band eraf, spuug je eens flink en veeg je hem langs je mouw?

5 likes

Logisch ook, jij hebt geen veestapel.

Terecht, hij is heel cool!

Een duiker op leer? Kan af en toe een keer…

10 likes

In eerste instantie is het zo vanaf de foto een prima combi … :+1:

1 like

14 likes

:whale:

20 likes

Ik heb vanochtend even die spacers??? tussen de kast en de pushpins in de leren band gezet,
Mooi hé :sunglasses:

Foto 1 = zonder
Foto 2 = met

13 likes