Tudor Only deel VI

Op stof!

24 likes

Ook tof :wink:

1 like

Hi Han, zeker een hele mooie combi.
Ik had 'm afgelopen dinsdag om op rubber bij een goede vriend van mij op weg naar Schiphol voor een kort tripje naar Italië. Vind dit ook een gave combi.
Toen ik op Schiphol rondliep ging ik bij Gassan maar es kijken, naar exhibition only modellen van Rolex, die toch niet te koop zijn :wink:
Vroeg een verkoper naar de BB-58-925 en die lag zowaar in de andere vertrekhal! Ik heb geen seconde getwijfeld. Nu dus mijn eerste zilveren horloge, èn mijn eerste Tudor. Moet nu nog een band bestellen. Ik neig naar rubber omdat ik al wat heb met “jubilee” band. Deze toffe Tudor staat sowieso alle 3 de varianten besproken (ook de originele band = tof), dat is bij Rolex niet vaak het geval.

26 likes

Morning! Gaat ie weer.:v:

20 likes

Die two tone is zo gaaf

1 like

Blijft gaaf de BB58 blue, ook weer verkocht 🫣

20 likes

It’s happening!! :grin: Vast geen Sub. :sweat_smile: Hopelijk een andere toffe release. :partying_face:

12 likes

Ben benieuwd :grinning_face_with_smiling_eyes: al kan jouw seamaster mij ook wel smaken :star_struck:

1 like

10 likes

Misschien een pilot horloge ,dat zou wel eens vernieuwend zijn

1 like

Thanks! :grin: In het echt is het al helemaal een knaller. :star_struck:

12 likes

Prachtig! Al heb ik deze nog niet in het echt gezien :grin:

1 like

Wat het ook gaat worden, er 1 kopen gaat weer bijna onmogelijk zijn :blush:

2 likes

Ik ging ooit kijken voor een BB58, maar werd gegrepen door de Seamaster. :heart_eyes: Horloge straalt kwaliteit uit. Maar misschien wel wat minder tijdloos dan de BB58. :shushing_face:

1 like

Tja had mijn 58 alvast verkocht voor de aankoop van de eventuele Pro . Toen kwam de witte SMP op mijn pad :slight_smile: inmiddels ook weer verkocht en volgens de AD ben ik de eerst volgende op de lijst voor de Pro op staal …ach wacht het allemaal maar af .

5 likes

Zo gaat dat :grinning_face_with_smiling_eyes: als ik de kans heb om er eens 1 te proberen wie weet

1 like

Kan niet lang meer duren dan :grin:

1 like

:rofl::rofl::rofl:tja …

Stel je voor: morgenvroeg :grin:

1 like