Tudor Only deel VI

Ai, het is dat ik er toevallig tegenaan liep, althans de etalage, en dus snel even wilde passen.

Aangezien ik aan mijn laatste uurtjes in Glasgow bezig ben, heb ik eerlijk gezegd niet naar de list (in Ponden) gekeken. :wink:

Maar ik vind hem echt een verrassing. De 36 mm viel me enorm mee . De 1926 met diamanten daarentegen was wat toch minder mijn ding.

2 likes

36

2 likes

Ook eens omgehad, ik was enthousiast.

14 likes

Wat vonkelt die bezel toch heerlijk

1 like

Die S&G staat je erg goed.

2 likes

Ja? Ok dankjewel. Wat ik al zei dit is mijn eerste Tudor.

1 like

Hoi, ook bij mij zit er een beetje speling (zal een halve mm zijn schat ik in), je kunt de gehele bezel een klein beetje indrukken. Volgens mij niets om je zorgen over te maken🙂.

1 like

Ah super om te weten. Dan maak ik me geen zorgen meer. Dankjewel.

1 like

Zeker een maand niet gedragen, en heb gelijk spijt dat ik hem niet eerder weer om gedaan heb

21 likes

20 likes

Bij mijn lhd beslist geen (hoogte) speling op de bezel. Lijkt me ook niet de bedoeling, maar theoretisch zou iets speling bij bepaalde modellen/bouwjaren mss wel ‘normaal’ kunnen zijn. :roll_eyes:

2 likes

Had nog niet gezien dat jij er ook 1 had! Goede smaak wederom :ok_hand:t4::wink:

2 likes

Ik heb geen idee. Maar ik ga voor de zekerheid toch even langs bij de lemonsheeps.

1 like

Het formaat heeft me echt verrast.

Mijn eega loopt een beetje te pushen wanneer ik eens een two-tone horloge aanschaf… En eh, ik had haar niet mee moeten nemen, de winkel in… :sweat_smile:

Tsja… De zomer is nog niet begonnen.

3 likes

Ik kan hem ook een heel klein stukje induwen, kwam ik daarnet achter.

Maar zo’n bezel zit met een veer vast, toch? Dan is het ook een soort van logisch dat er wat beweging in zit.

2 likes

Heel tof! Er staat er eentje met gouden plaat in jet blauwe gedeelte, maar deze zou ook mijn voorkeur hebben.

2 likes

Ja je zou het denken. Maar alle andere horloges met draaiende bezels die ik heb, hebben dat niet. Vandaar mijn vraag.

1 like

Tudor is gewoon niet zo als alle anderen :wink:

3 likes

Hahahaha zeker waar. Dat blijkt maar weer :blush:

1 like

Gisteren tweede pasbeurt!
Opnieuw onder de indruk, ik ga deze week de knoop ook doorhakken. De Speedy en Seamaster ook even geprobeerd, moet zeggen dat de Seamaster verassend meeviel qua omvang. Echter wat nipt en de niet-taperende band zou me na een tijd gaan irriteren vrees ik.

20220521_170106|375x500

13 likes