Weet je zeker dat dit dezelfde pols is en niet van je zoontje van vijf
Hahaha ja wat een verschil zeg . Ik merk het ook wel hoor als ik in de spiegel naar mijn pols kijk denk ik ,kan prima .
Maar soms op een foto denk ik ,die is echt te groot Ik begin er ook nu wat meer aan te wennen en heb toch wel een vermoeden dat deze het gaat worden
eigenlijk zou je altijd wel een paar dagen moeten hebben om een horloge te proberen .
Die luxe heb je alleen bijna nooit .
Ja ik lach er maar om, maar dat is eigenlijk om te huilen natuurlijk
Gefeliciteerd met deze prachtige aanwinst
moet ik een eerlijke mening geven over dit bandje ? zomers dat wel, maar niet mijn smaak.
Zonde van dit mooie horloge ( sorry )
Heerlijk man ,geniet ervan
Is en blijft een prachtige klok die JCL Deep Sea!
Ik had een keer een foto van @Tulipan gezien van de BB58 op een witte tropic. Moet ik ook dacht ik, maar de look is -ahum- even wennen
Hij gaat zo mee op vakantie:
Lach jij maar hoor
maar betaal wel premium,houd er niet zo van dat ze me midden in mijn giechel staan voor te liegen,walgelijk.
Haha sorry, voor tussendoor is het wel leuk, maar zo’n integrated band is beter inderdaad!
Hier de boosdoende foto…
Precies ja! Ik ga hem er nog wel een paar keer opgooien. Het is zo fout dat het weer tof is
Ik vind dit juist zoveel beter staan. Vind integrated banden bij de Seamaster top, maar vind de BB kast te strak voor zo’n curved geïntegreerde rubberen band.
Die tropic in het wit met die blauwe Tudor vind ik juist lekker fris en zomers staan
Volledig mee eens. Ik heb een Vanguard die ik zelden draag omdat ik het “net niet” vind. Het past niet 100% perfect aan de kast, bijlange niet zo goed uitgewerkt als bij m’n Planet Ocean. Ik ben nu niet voor een witte tropic gegaan maar eerder een blauwe. En toch, als ik hem zo zie bij beide heren vind ik het best leuk. Misschien eens eentje bestellen.
Mijn Oris Aquis bestelling is definitief geannuleerd. Ik ga dus maar eens concreet op zoek naar een blauwe Pelagos
Ik weet niet of dit nu zo onveilig was. Op deze manier hoef ik niet aan de kast te poetsen, alleen met zachte doek droogmaken. Met poetsen ga je sneller meer druk uitoefenen met krasjes/swirls als gevolg
Iemand hier die de BB36 met Silver Dial heeft? Mn oog viel er laatst op, maar ik kan weinig plaatjes/videos vinden.