Tudor Only deel VI

Nu ik de nieuwe ranger zie, zou ik graag eenzelfde folded clasp / oysterband op mijn ranger zien; iemand een idee wat een goede keuze is?

De bandaanzet betreft 19mm.

14 likes

Als je die 19mm zeker weet, dan deze: https://www.amazon.com/Oyster-Watch-Solid-Stainless-Bracelet/dp/B07D6Q2QPX?ref_=ast_sto_dp

1 like

18 likes

Blij mee :smiling_face_with_three_hearts:

32 likes

Top, gefeliciteerd!!!

Ook een lekkere vetklep op t strand.

18 likes

Dank je,heerlijk man die band,echt top :facepunch:

1 like

Gefeliciteerd :partying_face:
Toch nog snel gegaan.

:sunglasses:

1 like

Dank je Alex,ja soms gaat het snel :innocent:

1 like

Vandaag deze :sunny:

19 likes

Mijn beste Tudormigo’s,

Nog een fijne namiddag!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

11 likes

Die moeten ze op een zilveren band leveren!! :heart_eyes: @Alexdg1971

1 like

Korte vraag :nerd_face:

Is de blackbay en Pelagos beetje makkelijk te passen en kopen bij AD? Wil binnenkort eens kijken en passen, maar geen zin om het te plannen, dus geen idee bij welke AD ik terecht kom.

1 like

Zeker. S&C heeft meestal wel de pelagos in verschillende uitvoeringen (behalve fxd) liggen, en BB58 meestal wel in blauw op staal ook. Gassan heeft vaak wel minder liggen voor m’n gevoel

1 like

Gisteren de Ranger om gehad. Mooi klassiek horloge. Levertijd is momenteel 3 maanden.

2 likes

Thanks

Zou alleen wel gaan om gewone BB, niet de 58, die is me te klein.

Gewone BB hebben ze altijd wel liggen op staal, same voor de gmt. Succes, ben benieuwd naar de foto’s

Lekker plaatje hoor geniet ervan allemaal

Die kans is wel groot , wacht natuurlijk op de Pro maar weet niet of die de Pelagos kan verslaan .

6 likes

De Pro is ook zeker niet slecht, maar de Pelagos verslaan doet die voor mij zeker niet!

10 likes

Of beide is een mooi duo :facepunch:

2 likes