Tudor Only deel VI

Haha dat gaat helaas niet :unamused:

1 like

Hoe vond je de nieuwe?

Het is een gaaf ding hoor, die nieuwe Ranger. Maar zodra je die buttplug op je netvlies hebt ben je de sigaar. Krijg het niet meer ontzien.

4 likes

Ik twijfel serieus maar eerst maar even laten bezinken nooit kopen vanuit een hebben hebben emotie.

2 likes

Ik vind de nieuwe meer in balans en die band maakt hem af,echt een mooi horloge!

2 likes

Ik vind hem echt gaaf. Ik begrijp dat mensen zeggen hij pakt me niet gelijk maar nu na een paar dagen vind ik hem wel echt gaaf :star_struck::ok_hand:t2:

1 like

Dat heb ik ook, heb het vorige model gehad en vond ik al gaaf maar de band en sluiting van de nieuwe maken hem helemaal af, was een gemis bij de vorige….

2 likes

Willen jullie even ophouden met het oude model afbranden. Mocht ik de nieuwe willen dat moet ik de mijne eerst hier verkopen. :rofl:

5 likes

ik kon niet wennen aan de wijzerplaat beetje saai,maar maat,kast,band met verstelling is heel mooi

1 like

Is zeker niet de bedoeling!

1 like

Was maar een geintje hoor iedereen is vrij er wat van te vinden.

1 like

Ik vind juist de plaat en het eenvoudige mooi icm die prachtige glaasje wat erop zit. Speelt er mooi mee…

Plus een keer een horloge waar je gewoon echt de tijd goed kunt lezen :sweat_smile::grimacing:

3 likes

dat is waar :rofl: :rofl:

1 like

Truste Tudormigo’s :wink:

15 likes

Best tof die nieuwe Tudors!!
Ik stem voor de pro :raised_hands:

18 likes

15 likes

Goedemorgen HF. Beetje vroeg nog en nog fris buiten, maar de hond staat klaar voor de wandeling. Fijne dag :sunny:

15 likes

Mocht je m niet meenemen voor je pa?

13 likes

Mooie foto! Enne… hoe was de NEIPA? :drooling_face:

1 like

Set voor vakantie :wink: Nu nog een grijze nato 22mm …. Helaas ben ik een zeur wat betreft hardware op de nato … moet precies zo zijn als op het oranje bandje. Meeste nato’s hebben die Ali afwerking …

22 likes