Haha dat gaat helaas niet
Hoe vond je de nieuwe?
Het is een gaaf ding hoor, die nieuwe Ranger. Maar zodra je die buttplug op je netvlies hebt ben je de sigaar. Krijg het niet meer ontzien.
Ik twijfel serieus maar eerst maar even laten bezinken nooit kopen vanuit een hebben hebben emotie.
Ik vind de nieuwe meer in balans en die band maakt hem af,echt een mooi horloge!
Ik vind hem echt gaaf. Ik begrijp dat mensen zeggen hij pakt me niet gelijk maar nu na een paar dagen vind ik hem wel echt gaaf
Dat heb ik ook, heb het vorige model gehad en vond ik al gaaf maar de band en sluiting van de nieuwe maken hem helemaal af, was een gemis bij de vorige….
Willen jullie even ophouden met het oude model afbranden. Mocht ik de nieuwe willen dat moet ik de mijne eerst hier verkopen.
ik kon niet wennen aan de wijzerplaat beetje saai,maar maat,kast,band met verstelling is heel mooi
Is zeker niet de bedoeling!
Was maar een geintje hoor iedereen is vrij er wat van te vinden.
Ik vind juist de plaat en het eenvoudige mooi icm die prachtige glaasje wat erop zit. Speelt er mooi mee…
Plus een keer een horloge waar je gewoon echt de tijd goed kunt lezen
dat is waar
Goedemorgen HF. Beetje vroeg nog en nog fris buiten, maar de hond staat klaar voor de wandeling. Fijne dag
Mooie foto! Enne… hoe was de NEIPA?