Niet dan? Ook niet als je gewoon wilt wachten?
Nee, heel slecht leverbaar dit model. Een AD vertelde me laatst zelfs dat ze verwachten dat de fxd mogelijk snel uit productie gaat, maarja dat is altijd speculeren speculeren speculeren…
Waarom dan??
Ik heb het ook gehoord. Die bron is toch wel redelijk betrouwbaar. 2023 laatste jaar. Maarja altijd speculeren speculeren inderdaad
Ik begreep dat ze te duur zijn om te maken. De kast en alles. Waardoor ze er gewoon niet of niet veel aan verdienen.
Achja kan ook allemaal lariekoek zijn natuurlijk
Fraaie foto! En horloge…
Ja oké maar dat is toch niet perse reden om je niet op wachtlijst te zetten…
Ik zeg date issue, net als in het begin bij de Pepsi GMT, ik kan het mis hebben natuurlijk…
Denk het niet, had ‘m inderdaad teruggedraaid. Ben nog niet zo lang bezig met de hobby
Ik Hou het ook in de gaten!
Nee, of nou ja bij mij in de buurt bij diverse ADs te horen gekregen van niet helaas.
Alles wat men (schijnbaar… you never know) binnenkrijgt is al vergeven binnen de lopende wachtlijsten voor dit jaar.
Tja, meer als vriendelijk bedanken voor de info kan je dan ook niet. Ik Had eerder (bij introductie van dit model) moeten ‘strijden’ voor een exemplaar ivm jaar afwachten.
Premium van 1500euri vind ik het op moment niet waard. We zien wel
Vers van de pers!
Betekent helaas wel dat deze veel te vroeg het nest moet gaan verlaten 🥲 (met absolute voorkeur binnen het forum)
Nice Maarten,niet weg doen die BB de band van de Ranger erop zetten
Mooi man , gefeliciteerd
Snap ik dat je dat er niet voor over hebt.
Zelf verkies ik sowieso liever de gewone Pelagos.