Kopen
Jij bent toch met vakantie….?
Yep
Kleine update, de nieuwe stalenband blijkt in gebruik even oncomfortabel als de band van de 58. Dus nato it is!
Pwoah, thanks voor het checken. Topper
heb nog wel een voor je in de stickers
Wat vind je oncomfortabel aan die band? Ik had zelf op de 58 altijd last van haren trekken, niet extreem maar vond het wel vervelend, de Ranger met zijn nieuwe sluting leek me wel wat eigenlijk…
Ik heb meerdere issues.
-
Mijn pols omtrek is 18cm. Hierdoor zit de band of op de maximale lengte van de t-fit of ik doe er een schakel bij en dan zit hij maximaal naar binnen… Idealiter zit je natuurlijk in het midden zodat je speling beide kanten op kan corrigeren.
-
Net zoals bij de band van de 58 maakt de sluiting aan de binnenkant van de band een sprong in hoogte. Deze rand is vrij scherp en prikt hinderlijk in mijn pols.
(Wellicht ben ik wat verwend met Rlx Jubilee en GS BOR bandjes…)
Zit er geen fijnafstelling in net als bij de PRO?
Ik verwijs even terug naar punt 1. Wel dus!
Maar de lengte van het t fit systeem is net korter dan een schakel. Dit is dus problematisch voor mij.
De PRO heeft 5 stapjes van 1mm in de clasp zitten, het horloge hoeft niet af om te vergroten of verkleinen…
Ja heb ik ook maar een schakel is 8.5mm. Met 3 schakels uit de band past het horloge alleen met de t fit op het laatste gleufje. Het horloge zit dan strak. Met 2 schakels eruit past het horloge op het eerste gleufje. Het horloge zit dan te los… In beide gevallen is er dus geen mogelijkheid om in de gesp te verstellen. Halve schakels bestaan niet… (ook bij uncle Seiko nog niet) Kortom, een leuke safe queen
Nato geen optie?
Op een of andere manier vind ik altijd een deal breaker bij Tudor. Tot nu toe;
- BB Harrods, onhandig dik
- Prince DD, prut bandje en een gekkige groene gloed op de wijzerplaat
- BB58 oncomfortabel bandje
- Ranger, onconfortabel bandje dat ik niet op de juiste lengte krijg
Ik ben in een zure bui vandaag denk ik
Ik heb een zwarte Tudor Nato en als het goed is heeft @ElChueco nog een camouflage Nato.
Dan kan de zwarte Nato er wel uit trouwens.