Tudor Only deel VI

Die bevalt meer dan prima maar……

1 like

Want ? Wat is je vraag ? :wink::joy:

:blush: :blush:

1 like

Pfffff lastig te zeggen, ik vind hem prachtig en superfijn draagbaar maar er lijkt zoveel….

13 likes

7 likes

Benieuwd naar wat er nieuw komt niet meer niet minder

1 like

Nee was ook een grapje :sweat_smile:

Is nog niet helemaal duidelijk dus ben er nog niet helemaal uit welke kant het op gaat…

Toch de Ranger mee ?
Zo dat wordt flink afschrijven dan zo na de vakantie … :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Yep

Zou niet weten waarom als hij nog steeds niet uitgeleverd wordt :slight_smile::wink::joy:

1 like

Blijkbaar locatie afhankelijk begrijp ik. In Eindhoven kon ik hem vorige week gewoon meenemen, na betaling natuurlijk :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Ja klopt, vorige week zover ik weet nog wel bij verschillende dealers maar op het moment stuk lastiger als ik het mag geloven :sweat_smile:

Ach ja we gaan het zien :slight_smile:

2 likes

Mijn NA, net binnen uit HK :sunglasses:
Moest even wennen aan het formaat, maar hij ligt fijn op de pols.

27 likes

Mooie aanwinst! Geniet ervan :grinning_face_with_smiling_eyes::+1:

1 like

Ben op Ibiza en heb dezelfde op het HF gekocht een paar maanden terug. Schijnt dat ze nog steeds moeilijk uitleveren. Mocht iemand interesse hebben, hier op Ibiza ligt een gloednieuwe bij de Rolex boutiqe…ben er toch. :wink:

1 like

Thanks, komt helemaal goed. Komende week lekker dragen op kantoor :sunny:
Heel blij met deze erbij.

Staat prima pm je pols :ok_hand:

1 like

9 likes

:face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth:
Goede qc…

4 likes

Ojee. Die micro adjustments zijn niet fijn genoeg?

Lees even dit:

2 likes