Tudor Only deel VII

Ik had mijn zinnen gezet op een BB Pro, maar nu dat een jaartje in mijn hoofd heeft gezeten ben ik steeds meer naar de Ranger aan het neigen. Twee verschillende horloges natuurlijk, maar voor mijn gevoel is de BB Pro toch “te druk”. Voorlopig maar even foto’s kijken in dit topic van beiden. :grimacing:

1 like

Nee joh, zelfs ik word er rustig van😎

16 likes

Eigenlijk zou er een beetje overlap in de t fit sluiting moeten zitten. In eerste geval had ik dus schakel minder en de sluiting op het grootst. Nu heb ik extra schakel en de sluiting op het kortst en voor mijn gevoel is hij nu iets groter als het eerste geval

1 like

Een aantal maanden geleden mijn beide ouders een Tudor Royal cadeau gedaan, die ze met veel plezier dragen. Eens in de zo veel tijd zet ik ze weer even voor ze gelijk met de actuele tijd. De laatste keer was ruim een maand geleden, maar het exemplaar van mijn moeder liep slechts één seconde achter. Positief verrast met de nauwkeurigheid van dit Kaliber T601 uurwerk.

15 likes

Met de 39 in :fr:

30 likes

Even een polletje: in 2023 komt Tudor met een ander kleurtje voor de 39 Pelagos…

(Photoshopje van mijzelf)

• Blauw
  • Rood
  • Groen
  • Geen/anders

0 stemmers

2 likes

Mocht iemand zijn stalen Ranger band zat zijn dan hoor ik het graag :blush:

18 likes

22 likes

22 likes

Dat zou erg jammer zijn. Als je zijn gegevens niet hebt dan kan ik hem eventueel wel een appje sturen om navraag te doen.

1 like

Las het in het ervaringentopic…

Fijne nacht, ik hou de wacht :wink:

21 likes

Mooi, dan doe ik het licht uit …

1 like

En je Tudor lekker laten schijnen op het nachtkastje :blush:

2 likes

Laatste werkdag van het jaar :wave: :star2:
Maak er een mooie dag van! :ok_hand:

24 likes

Setje compleet voor nu :smiley:

49 likes

Impressive and beautiful :heart_eyes:

2 likes

Duiker, alleskunner en een gmt (reisgenoot). Nog een date-day als dresser, ben je klaar :+1:

3 likes

Goedemorgen!

21 likes

Spook met de gedachte in het hoofd om een gele MN band te bestellen voor dit monster.
Op het scherm lijkt het Erika MN geel erg veel op het oranje/geel van de gmt wijzer vd Pro (altijd moeilijk matchen vanaf een schermpje).

15 likes