Tudor Only deel VII

13 likes

Ik denk dat ze veel gekocht worden met het idee moeilijk te verkrijgen dus kopen en proberen. En/of moeilijk te krijgen dus proberen te kopen en verkopen met een premium.

Over een paar maanden kunnen we echt zien hoe populair de nieuwe modellen zijn. Dit is gedrag dat past bij de hype van Rolex en Tudor.

Heb mijn Pelagos 39 nu een maand en ben echt tevreden. Vind het veel horloge voor het geld.

8 likes

Niet om onaardig te zijn maar de LHD is qua lunette en wijzerplaat echt veel mooier.
Die hadden ze beter kunnen maken in 39mm met knopje rechts.

3 likes

Hey Tudoristy (of wat dan ook hahaha)

Het volgende is mij opgevallen bij de ADs van Tudor.
Afgelopen week ben ik in Zwitserland geweest op vakantie. Hier ben ik natuurlijk langs een aantal ADs geweest.
Alle modellen van Tudor lagen in de schappen zo ook de nieuwe modellen zoals de P39 en de Pro.
Het enige horloge dat ik niet heb zien liggen en ook niet te zien kon krijgen omdat hij er simpel gezegd niet was, was de FXD.
Nu heb ik een gerucht gehoord dat de FXD gediscontinued wordt.

Gezien het feit dat ik in Nederland en in Zwitserland geen enkele FXD heb zien liggen, lijkt het gerucht hier wat extra kracht te krijgen.

Jullie enig idee ?

Dat zou zomaar kunnen. Misschien ook niet.

2 likes

Die zijn wel behoorlijk aan de prijs en duurt even geloof ik voor je hemt hebt. >100 voor een strap vind ik nog steeds wat te veel van goede. :thinking:

Wel mooi, dat zeker.

1 like

Wel met de hand gemaakt. Ik zie ze ook voor 300 euro :rofl:

1 like

Fris groen elastiekje voor de groene BB vandaag.

35 likes

mooie foto

1 like

Geen idee…

1 like

Ook 11/12 dragen we de tudor.

29 likes

11/12 is idd een prima dag voor de Big Block:

26 likes

Heel gaaf zo’n big block :ok_hand:

1 like

14 likes

35 likes

4k is aardig geld maar vind het wel een knap ding zo op de foto. Sub look a like.

1 like

De Pelagos lhd om bij het kippensoep maken.
Dat gaat prima :slightly_smiling_face:!

15 likes

8 likes

Ftfy.

Overigens is een big block ook tof.

1 like

10 likes