Tudor Only deel VII

Bevalt heel goed. Aanrader wat mij betreft

15 likes

3 weken geleden gepast bij een handelaar in Luxemburg. Ik was aangenaam verrast door de kleur van de wijzerplaat. De lichte patina op de kast vond ik erg mooi. Voor mij persoonlijk is het ontbreken van een “stalen” armband een no go op een horloge als de BB58.

2 likes

Soms wil je wat anders.
Heb ik helaas inmiddels al enorm vaak gehad met andere horloges :slightly_smiling_face:
En wanneer niet verkocht ook prima hoor. Dan niets anders.

2 likes

Blijft een erg mooi, klassiek horloge, die 925. :heart_eyes:

Op blogs lees ik veel over dat het horloge naar verloop van tijd zou patineren, maar die van jou lijkt nog als nieuw. Zijn die berichten overdreven of lijkt dat maar zo?

2 likes

Dit dus,heb hem ook gehad,was niks aan te zien!

1 like

Ik vind die lhd ook super. Maar ik stoor me gruwelijk aan de andere kleur sluiting

Licht ook aan het gebruik denk ik. Wissel voldoende af :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

?
Grappig dat ik niet weer waar je het over hebt :slightly_smiling_face:
Niet aan gestoord blijkbaar.
Draag die band overigens nooit.
Alleen maar canvas of MN.
Ik kijk morgen bij daglicht nog even.
Zie het nu niet en daarnaast kijk ik meestal op mijn horloge i.p.v. onder :rofl:

1 like

Schaap & Citroen rotterdam heeft een Pro in de vitrine liggen

10 likes

Nogal overtrokken dus, beter!

Dat lijkt me sowieso een verstandige maatregel, better safe than sorry. :ok_hand: :joy:

2 likes

Is het niet EO net als de Ranger?

Iemand nog op zoek naar lekker kleurtje… :grimacing:

Blaken

6 likes

:face_vomiting:

2 likes

Er is iemand ook creatief geweest met Photoshop;

3 likes

Ik zag hem ook al vandaag voorbij komen… tja, niet echt mijn kopje thee.

1 like

die groene is wel mooi

Mee eens.

1 like

Mocht iemand geïnteresseerd zijn in een 39mm pelagos…twijfel erover mijne weg te doen👍

3 likes

Utrecht ook al een paar weken. Kijken mag wel maar kopen niet denk ik…

In Utrecht kon ik hem vorige week zo ophalen hoor. Heb contact gehad. Uiteindelijk niet gedaan omdat ik een mooie deal via HF kon maken :slight_smile:

1 like