Tot nu toe het fijnste horloge dat ik heb gedragen. Ben er echt super blij mee.
Mijn beste,
Veel draagplezier met deze gezaghebbende verworvenheid.
Aardige uiteenzetting! het bevestigd voor mij wel dat het een bb58 moet worden als ik een Tudor wil kopen.
Ik heb zelf een Black Bay 36, maar de 58 is denk ik toch wel Tudors beste horloge hoor. Ondanks alle intro’s van de afgelopen tijd.
Ondanks dat ik hem niet meer heb, deel ik deze mening. Een prettig horloge
Ik ook en sluit niet uit dat hij terug gaat komen!
tja die bb36 spookt ook nog altijd door mijn hoofd. Maar tussen de bb58 en de pelagos sowieso dus de bb58, hands down!
Ik zeg doen!
En als je hem een paar jaar hebt wordt ie alleen maar mooier
(bezel is goed in krasjes verzamelen)
Mooi kerst cadeau, gefeliciteerd
Congrats!
Zijn bb58’s eigenlijk te krijgen bij de AD? Of moet je op een wachtlijst?
Die liggen er gewoon
Even van te voren bellen of de BB58 die je op het oog hebt op voorraad is. Een redelijk indicatie is misschien dat je op de website van S&C ziet of je het gelijk in de winkelmand kan gooien of een afspraak moet maken?
Van de week nog met ze gebeld om te informeren of de BB58 blauw op bracelet voorradig was, maar die lag er gewoon. Hoeveel ze er hebben weet ik niet. In Utrecht zou die weg kunnen zijn als ze er eentje hadden liggen… dan heeft een vriend van mij die opgepikt haha.
Zou ze uit het blauw oppikken want staan er geregeld voor gunstige prijzen op… scheelt je verlies bij eventuele verkoop.
Hoppa gefeliciteerd
Slimme aankoop! Gefeliciteerd!
Als je de blauwe op staal of nato zoekt, ligt hij vrijwel wekelijks bij SC Rotterdam. De zwarte op nato vorige week ook.