Ja ze gaan lekker over de toonbank! Ik stond sinds begin september op lijst…afgelopen zaterdag op mogen halen.
Kan prima naast de FXD😉
Ja ze gaan lekker over de toonbank! Ik stond sinds begin september op lijst…afgelopen zaterdag op mogen halen.
Kan prima naast de FXD😉
The uggly duckling voor mij toch een van de aantrekkelijkste Tudors hier.
Die band is geslaagd!
(Wat is jouw polsomtrek?)
Mijn FXD heeft plaats genaakt voor de 39mm. Als ik het geld had gehad had ik ze dan beide gehouden, zeker wel maar heb ik spijt zeker niet.
De 39mm met bijv. een MN is op zijn minst net zo “tool” als de FXD.
De Subs zijn al jaren “de” tool watches geweest en de 39mm is in mijn optiek het horloge wat het meest in de buurt komt.
Verder is de band en sluiting echt geweldig en is het formaat niet alleen beter voor mijn pols, ik vind het horloge beter in verhouding.
Ik probeer je nergens van te overtuigen, maar wil je triggeren om over je twijfels na te denken
Ik heb nog al gemerkt dat onze smaken niet alledaags zijn en toch overeenkomen (think Minase)
Bandje laten maken op maat, want die P01 heeft een heel kort bandje nodig (10+5cm). En de typische XS bandjes (sorry dames) zijn niet echt voor zo’n brok metaal gemaakt.
Mijn pols is een bescheiden 17,5. De P01 heeft echter een relatief kleine dial, waardoor hij kleiner lijkt.
Schoot ook door mij heen
Hahaha, mooi toch?
Liever een Pro naast de FXD.
Mijn mening te veel overlap. FXD is cool de P39 gepast en vond er weinig aan. Pro veel leuker.
Maar ieder zijn smaak natuurlijk
Ik vind de 39 een veel betere optie. Al is het alleen al omdat je de optie hebt tussen een titanium band of andere straps. Bij de FXD ben je beperkt en vind ik de band er goedkoop uitzien. Vind de 39 ook mooier. Zowel qua looks als maat.
Wat vind jij?
Ja, vooral dit dus . Maat vindt ik prima hoor
Qua formaat zou ik kiezen voor de P39. Ook een titanium band vind ik echt een meerwaarde.
Maar wat ik vind is uiteraard niet belangrijk haha.
Wil je zoon soms ruilen?
Haha klopt, ach en met mijn zoon kom ik er altijd wel uit, en anders gaat er eentje in het blauw hier.
FXD is ‘voor erbij’ leuker, anders lekker die 39 houden!
Ja, ik ben eruit
De P39 blijft, vooral de titanium band heeft de doorslag gegeven @AKM @JuKo @splinternieuw
Ondertussen ook al weer een andere deal gemaakt, dus iets anders met blauwe plaat incoming
Moet nog zien of hij echt blijft
Voorlopig nog wel hoor