Ik twijfel heel erg. Vind de 39mm pelagos gaaf, staat me ook goed, maar weet niet of t voor mij t horloge is.
Ik denk 2023 voor mij t jaar om af te ronden
In welke zin bedoel je dat?
mbt horloges
Gelukkig nieuwjaar Tudormigos!
2023: het jaar van de herrijzenis van de Tudor Submariner of hou het bij wat je hebt Tudor!
Er waren wel genoeg prachtige nieuwe stukken in 2022
Als in 39mm, snowflake dial en corrosie resistent materiaal?
Naar mijn mening is de Pelagos 39 de Tudor sub, en het zou me niet verbazen als er in de toekomst een blauwe dial bijkomt.
Nee, ben werkzaam in de petrochemische industrie.
Wegleggen en over een tijdje weer dragen. Ik heb hetzelfde, ben er snel op uit gekeken.
Het is niet perse de kleur. Het bandje, en de coin bezel kan ik niet echt aan wennen. Maar de wijzerplaat en bezel insert, kan ik uren naar kijken zo mooi.
Band kan je wisselen. De bezel heb ik nog nooit bij stilgestaan.
Ik heb het hier al wel eens gezegd, denk ik: het is een horloge dat voor mij in de categorie “hate to love” valt. De band is niet goed genoeg, er is iets mis met de wijzerplaat qua symmetrie, die snowflake wijzers, … en het is het enige horloge dat ik draag, de rest moet ik mezelf toe dwingen om boven te halen, juist te zetten, dan te dragen en vaak te denken: ik had beter de blauwe omgehad.
Jah sommige kunnen een ander bandje erop accepteren. Maar ik heb daar wat moeite mee wil alles origineel hebben haha…
The Holy Trinity
tudor pelagos fxd is dus in de collectie gebleven, jammer had stiekem gehoopt dat ze zouden stoppen met dit model
Wie weet…