Tudor Only deel VII

:wink::woozy_face::grin:

1 like

Dit is een toffe moderne Tudor.
De eta variant met small rose logo (en non rivet band wanneer deze erop zou zitten ) met een jubilee band!

Erg fraai tov de huidige imo.
Cartier is ook leuk :grimacing:

23 likes

Zeker. :rose: en smiley is cool.

Leuk bandje ook op de cartier. Van waar komt het?

Another day in the office

9 likes

Mogguh Tudormigo’s :hugs:

11 likes

Gewoon uit interesse… wie maakt er nog meer het horloge open door te trekken aan de hele sluiting in plaats van het “lipje”?
Bij de sluitingen van Rolex zou dat niet kunnen, omdat die een ander mechanisme hebben. Maar bij Tudor vind ik deze manier van openen veel makkelijker.

Tudor openen
  • Aan de hele sluiting
  • Aan het lipje

0 stemmers

5 likes

Dan heb ik de volgende vraag. Open je de veiligheidsclip met je nagel bij het Tudor logo, of ook aan de zijkant? :smile:

Goeie! :grin: Die wel bij het logo. Via de zijkant lukt me niet.

1 like

16 likes

Ook hier staat snert op het menu.

18 likes

Pizza :pizza: time :grin:

13 likes

Beiden maar niet zoals je op de foto demonstreert, haha. Wip vaak wel via de onderkant van de sluiting het geheel eruit, gaat eigenlijk heel soepel.

Dan moet ik wel direct aan dat YouTube stel Jenni en Kai denken :man_facepalming:

Volgens mij heb ik het daar ook van. :sweat_smile: Maar volgens mij doe ik het sindsdien zelf ook zo.

Grappig hoe dat dan ineens zo gaat. Ik heb het eigenlijk al vanaf het begin gedaan, maar dat komt meer doordat op alle sluitingen die ik heb van die knopjes aan de zijkanten zitten.

1 like

Ik gebruik gewoon het lipje zoals het bedoeld is :innocent:

2 likes

Mooie dag Tudorliefhebbers! :star2:

27 likes

Hi Tiger

21 likes

Tudortuesday klinkt toch veel beter dan speedytuesday??? :laughing:

20 likes

1 like