Tudor Only deel VII

Hahaha, maar een tandje minder strak zetten :roll_eyes:

Nee, nog niet erop gedaan. Ook wel omdat ik geen enthousiaste verhalen erover lees :thinking: misschien dat ie erop gaat als ik er mee wil zwemmen. Die titanium band is inderdaad briljant! Ik speel wel met de gedachte om een Erika’s Swick te bestellen, die gaat vast goed staan.

1 like

Hij zit niet strak maar ook niet heel los, dit is het resultaat als je druk aan het werk bent en je pols enige tijd op je bureau rust :wink:

1 like

Wat een heerlijk horloge, wou hem graag hebben maar die 41mm is met toch echt te groot.
Hoop nog altijd dat er een Black bay SG 58 komt. Nomaals super mooi horloge, de mooiste Tudor voor mij.

2 likes

Zoiets op de P39 :ok_hand:
Zijn er volgens mij alleen in 20 en 22mm.
Denk niet dat het echt opvalt.

7 likes

Was er misschien een eerdere serie met beperktere breedte? Nu zijn er ook in 21;

Is ondertussen wel prijzig geworden om bij Erika te shoppen :sweat:

1 like

Thanks. Ik vind het ook een plaatje en draag hem met grote regelmaat. Heb je hem al eens omgehad? Het is mijn grootste horloge echter hij valt niet groter dan bijv mijn Submariner.

1 like

Oke :+1:

Ja, dat zeker

Tja je moet wel blijven bewegen he.:wink:

1 like

Nee heb hem zelf niet omgehad, had een mooie gezien. Prijs was 3600 euro in Luxemburg. Maar heb
uiteindelijk voor de black Bay 58 gekozen. Deze is precies goed voor mijn dunne pols. Die 41mm was toch echt iets te groot voor mij.

1 like

14 likes

Deze maat staat je :ok_hand:

1 like

24 likes

22 likes

27 likes

Vanochtend bij Gassan geweest een aantal horloges gepast waaronder deze (sorry voor de slechte foto). Aanrader of toch niet?

17 likes

Ik vond de 36 wel lekker op de pols. Mooie kast ook.

1 like

Yes :+1:

1 like

36 qua maat voegt voor mij dan weer wat minder, ook bij andere merken. Binnenkort nog maar eens een rondje passen, dan doe ik nogmaals de 36 om

2 likes

Dit lijkt me eerder een 41 dan een 36. Of heb je zulke kleine polsen?

Ik vindt ook de 36 een erg fijn horloge. De steel & gold vond ik zelf dan het minst, ik ben naar huis gegaan met deze:

21 likes