Met paardje naar hotel.
Ik heb dus wel een spijkerbroek aan en geen uren de tijd haha.
Draai de kroon ff in
geintje
Hulp gevraagd… onderstaande wordt mij aangeboden voor een inruil voor mijn Sub.
Ziet er netjes uit maar weet even niet of een chrono iets is…
Vandaar de vraag aan de kenners hier.
Gaat om een small Block
Wat is je vraag nu precies?
Wat zouden jullie doen?
Ik zou niks doen.
Tsja… als jij van je sub afwilt en je komt een voor jou goede prijs overeen incl inruil small block…… dat is geheel aan jou. Ik vind de small block een mooi horloge
Wat ga jij doen?
Small Block is wel mooi. Ik vind chrono’s cool . Maar het gaat erom wat jijzelf mooi vindt?
Wat is er mis met de wijzerplaat? Of is dat vertekening van de foto oid? Lijken allemaal scheuren in te zitten?
Verder een leuk horloge! Het is een 79280P
Heb al om betere foto’s gevraagd…en iets meer info.
Moet hem denk ik maar eens om zien… nu twijfel ik.
Leuk model. Maar leuker dan een Tudor Sub?.. Het is net waar je van houdt natuurlijk.
Voor wie nog een FXD zoekt, er ligt er een op de Dam…
Sowieso een stuk minder waard dan de sub.
Wel raar dat hij nieuwer? Is dan de tiger die het andere forumlid hierboven showde. De bracelet is niet nieuwer en twijfel dan ook of deze erbij hoort (als hij echt nieuwe is.
Het zou logischer zijn als hij ouder was omdat hij geen tiger dial heeft. Deze dial zonder tiger heb ik niet vaker gezien (zegt niets natuurlijk).
Vraag even om een foto vd caseback en kroon. Als die beiden shield logo hebben klopt de bracelet vrijwel zeker niet.
Klopt hier hoort een soort jubilee bracelet op.
Je hebt pre tiger, inclusief Rolex kroon en deksel. Daarna kwamen de tiger modellen, met af en toe nog Rolex onderdelen. (En met cijfers zonder schaduw + tritium) en daarna kwamen de nieuwere non tiger modellen met luminova. Deze hebben wel schaduw achter de cijfers.
Mega verwarrend, en super veel verschillende uitvoeringen waardoor het lastig is vast te stellen of het om een volledig kloppend model gaat.
Kan zijn dat ik nog ergens fout zit, had ooit een word documentje gemaakt met alle info. Maar heb ik zo niet meer bij de hand.
Haha… kleurt wel dat blauw tegen dat groen.