Tudor Only deel VII

Oh ja… plaatje…

19 likes

Ik vind de BB Pro heel cool. Mooie plaat, toffe lume markers. Echt een topper qua looks.

Hij is wel wat hoog, op mijn kleine pols -16cm- werkte dat niet zo lekker. Qua omtrek was ie helemaal goed, alleen was de clasp wel fors in mijn ogen (nam bijna mijn hele pols in beslag).

Moet wel opmerken dat ik hem alleen gepast heb en niet in eigendom.

1 like

Geen ervaring met de pro zelf maar vind alle moderne Tudor horloges echt top. Wel in het echt mogen aanschouwen en geldt ook voor dit model

3 likes

Voorlopig alleen gepast. Maar wat een top horloge. Ik ben als Tudorist wel bevooroordeeld. Ik wil de Pro ook :heart_eyes:

13 likes

Verreweg de meeste polstijd in 2023.

20 likes

Ergens 17 - 17,5 volgens mij…

1 like

…dan heb je die van de 2022 Ranger vast nog niet gezien… daarmee vergeleken is die van de Pro best bescheiden.

1 like

Mooi Arjen!
Wanneer staat ‘ie gepland?

1 like

Moet eerst sparen vrees ik Anthony :wink:

1 like

Zooooo herkenbaar :crossed_fingers::muscle:

1 like

Wat een heerlijke daily! Kan niet wachten tot rubber zijn BBpro versie rubber band leverbaar heeft, de clasp ligt er al klaar voor!

11 likes

Zelfs de Pelagos glijdt prima onder je kleding :wink:

10 likes

Lekker horloge!
Tip: trek je niks aan van de wijven(m/v/l/h/b/t/i/+/-) die beweren dat ie te dik is. Hij draagt heerlijk!!!

3 likes

Ja die kun je wel hebben John! Staat ook nog op mijn lijstje

17 likes

Dames horloge hè. :stuck_out_tongue_winking_eye: zie die nagels dan.

De original wil je eigenlijk.

geintje tudormigos het is een mooi horloge.

Zonder te dollen mooi horloge. Inderdaad iets dikker dan je gewend bent bij een 39mm horloge, maar ik begreep bij de mannen van de tijd van Robert Jan broer dat dat ook iets van deze tijd is.

Grotere horloges of dikker omdat de specs ook meer dienen te zijn. We schijnen er vandaag de dag vanalles en nog wat te mee moeten doen.

Fijne ‘stoere’ horloges maken is een apart vak en kostbaar. Dus dat gebeurt niet meer zo snel. Het is zeg maar geen Patek 5164A. met maar 10mm dikte en een automatische gmt uurwerk. Maar dat is dan ook een andere prijsklasse.

Terug naar de pro. Ik heb deze en de p39 side by side gepast. Allebei gaaf, maar de pro wint voor mij ook. En dat is toch vanwege de vintage vibe.

Dit is wel een horloge dat een beetje bekrast -lees geleefd- mag zijn :sunglasses:

9 likes

Pro all day everyday! Zelfs op nato:

21 likes

Pelagos is niks vergeleken bij de Pro. :grimacing:

3 likes

Niks zou ik niet zeggen. Maar ik zou hem ook boven de Pelagos zetten in begeerlijkheid :sunglasses:

Gammel… :thinking:
Tis titanium dus voelt anders als staal maar gammel, dat ervaar ik toch echt niet zo.
Mijn Sub rammelt een stuk meer maar dat komt weer door de endlinks.

En toch heb ik pcies andersom gekozen… :+1:t2:

het afzeiken van andermans horloges is nu ook het Tudortopic ingeslopen

4 likes

[quote=“ElChueco, post:3975, topic:419867”]
Pelagos is niks vergeleken bij de Pro ???
[/quote]

:thinking::thinking:

9 likes