Tudor Only deel VII

Tweede post, tweede horloge. Hierna ga ik me echt voorstellen!


17 likes

Eigenlijk heb ik niks meer nodig dan dit. :smiling_face_with_three_hearts:

28 likes

Supertoffe set! Rest eruit zou ik zeggen :yum::yum:

3 likes

Dan moet ik weer een andere avatar maken :joy::see_no_evil: @Petteflet of je oude digitaliseren

3 likes

Haha ja Jurk krijgt het niet bijgetekend zo snel ik ga. :joy:
Misschien dat ik binnenkort weer een beroep op je doe. :shushing_face: :pray:

1 like

Ik zou hier ook prima mee kunnen leven :grin:

Wat vraag je nou precies ? :joy: :sweat_smile:

Simpel toch? Hij wil de stalen band maar daar is een wachtlijst voor. Nu is zijn vraag of iemand alleen de kast wilt kopen als hij de volledige set koopt en diegene moet dan zelf een lederen band er bij kopen. Dan heeft hij dus eerder de stalen band.

2 likes

Mijn AD is aan het uitzoeken of en zo ja wanneer deze ook op de BB58 passende bracelet leverbaar is.
Niets gehoord over wachtlijsten maar het bestellen ging wat stroef.

Ik denk dat iedereen juist de bracelet wil met fijn afstelling. Al kan de Ranger wel echt bijna alles hebben kwa straps. Heb hem ook zelf kort gehad.

1 like

Gave combi :heart_eyes:

1 like

Lekkerrr hoor :heart_eyes:

1 like

Avondwissel, back to Tudor, zoals jullie van me gewend zijn

10 likes

Ja zo makkelijk gaat dat niet.Ik wil ook wel zo een band!

2 likes

@Chesterling (2 jaar lid, 2e post :roll_eyes:) heeft een BB58 Blue en wil graag de stalen band van de nieuwe Ranger (met verstelling).

Hiervoor zoekt hij een forumlid dat een nieuwe Ranger koopt (complete set op staal) en hem dan de band los verkoopt.

Leuk bedacht!
Als je trustlevel 2 hebt.
:thinking:

Regels voor de “Horlogemarkt.nl” categorie
“In de categorie “horlogemarkt” kunnen horloges en aanverwante artikelen worden aangeboden door aktieve leden van Horlogeforum.nl.
Je mag hier dus pas posten als ‘trustlevel 2’ is bereikt.”

3 likes

Blijft lekker :yum:

17 likes

Kom op, we zijn Tudioten, wij zijn tolerant! :wink:
Stel dat het lukt, hij blij, nog iemand blij, wat willen we nog meer?

4 likes

Prachtig. Ik denk toch dat er een moment komt dat ik de verleiding niet meer kan weerstaan :slight_smile:

1 like

Haha ik heb mijn post niet bedoeld vanuit een soort forumpolitie gedachte, maar wèl om aan te geven dat er gemodereerd wordt op dit forum.

Zoals gezegd: leuk bedacht, maar dan wel volgens de spelregels.
Trustlevel 2, advertentie aanmaken in het juiste deel van het forum :policeman:‍♂

Thanks. Heb ‘m nu twee jaar en gaat nog zeker niet vervelen!