Tudor Only deel VII

:face_with_raised_eyebrow: :face_with_raised_eyebrow: :wink:

1 like

Hahaha. Hoor ik hier enigszins een vorm van sarcasme? :joy:
Het is inderdaad een leuk, maar berucht bandenwisseltooltje :stuck_out_tongue_winking_eye:

Een goede wristcheck is altijd welkom! :+1: :facepunch:

1 like

Go for it! Het is je gegund!

2 likes

Yes! Twee Erika’s gehaald voor de FXD. Niet goedkoop (inmiddels weer vijf euro duurder zie ik) maar toch de fijnste MN straps…

Gr, Vigorelli

Idd @pasd, gaan met die banaan!

1 like

:joy: :joy: :joy: nee hoor, geen sarcasme… ik heb dat vermaledijde (of hoe schrijf je dat) toolding ook aan de sleutelbos hangen (en van de zomer zelfs al eens echt gebruikt waar 'ie voor bedoeld is). Leuk tooltje, nice to have.

1 like

Lijkt mij wel mooi,maar nog niet in handen gehad helaas!

1 like

Beetje saai 🫣

22 likes

Tja het titanium voelt echt heel anders aan dan rvs . Ook de titanium bezel maakt daardoor een ander geluid.

Het is wel lekker licht… aan de andere kant geeft het niet het gewicht mee wat we van rvs kennen, dus wellicht voelt het hierdoor “goedkoop” aan, terwijl het veel prijziger materiaal is haha. Even wennen denk ik.

1 like

dat heb ik niet gezegd,ben er alleen nog niet uit of ik hem pak als de AD belt
heb hem even om gehad toen ik voor een ander horloge daar was

1 like

ja mss is het ook wel wennen,we gaan het zien eerst moet die bellen dat die er is

1 like

Saai, understated; tomayto, tomahto. Het is in ieder geval geen kitsch glimmer ding als de Seamaster of een Submariner.

13 likes

Daarom is de 42mm variant er :wink:

1 like

Alvast dibs :upside_down_face:

5 likes

Ook leuk, maar eerlijk. De nieuwe Pelagos is perfect.

3 likes

Niks mis met de sub en seamaster.
Vind dat beide echt mooie horloges.

2 likes

Lekker!

1 like

Zeker niet! Maar die glimmende keramische bezel (en wijzerplaat van de Seamaster) moeten wel je ding zijn.

Net als mat titanium dat niks weegt :wink:

1 like