Tudor Only deel VII

Binnenkort ga ik maar eens wat banden stappen op de pro. Denk dat hij het prima doet met verschillende banden.

3 likes

Zekers :+1:

1 like

En weer een Tudor naast mijn BB58. Mijn 2e is de Tudor Ranger geworden. Tijdje op moeten wachten, maar enorm blij mee. Mooi duo zo. Snelle foto van op de weg naar huis.

31 likes

Zeker :ok_hand:

1 like

Goeie band, waar istie van?

1 like

van leer denk ik

3 likes

Dat denk ik ook. Zeker qua kleuren kun je er een boel kanten mee op. En ook qua materialen. Wat ik verrassend tof vond staan was de OEM nato met gele centerline. Die komt er nog wel eens bij.

Ding is wel dat de Pro niet de dunste is en dat de bandaanzetten/lugholes betrekkelijk ver van de kast staan. Daardoor oogt hij met een gewone band mss wat hoog en valt er wat te veel ruimte tussen band en kast (overigens geen sterveling die dat opvalt natuurlijk behalve onszelf als doorgeslagen horlogegekkies).

We zien je probeersels/plaatjes graag voorbijkomen, maestro!

1 like

Ik vind de Ranger op foto’s helemaal niks, maar om de pols wel heel tof! Heb het geluk gehad die van @pasd een keer te mogen passen. Heel raar.

2 likes

Mijn beste,

Proficiat met deze getalenteerde Tudor!!
Een gedegen, sportieve aanwinst!!
Geniet er met volle teugen van. :watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Hier hetzelfde. Op foto’s oogt het allemaal erg saai, maar om de pols verre van naar mijn mening. In video’s en op blogs alle kritiek op dial design gezien en gelezen, en in sommige gevallen misschien ook wel terecht, maar hoe dan ook voor mij erg geslaagd.

Gefeliciteerd Marc :+1:t2:

1 like

En daar gaat het uiteindelijk om. Gefeliciteerd met de NA!

1 like

Gefeliciteerd :+1:

1 like

Met zwarte dial was dit ooit mijn eerste ‘echte’ horloge. Het kriebelt wel erg om deze weer terug te kopen, ik had dit fijne horloge nooit weg moeten doen…

18 likes

Grootste uitdaging is de kleur vd gmt wijzer.
Een sailcloth met matchend stiksels lijkt mme erg gaaf, of zwart rubber met gele binnenzijde. Nadeel is dat al at soort standaard banden echt heel zijn en niet matchen :pensive:
Curved rubber lijkt me overigens ook wel gaaf staan,

Thanks… is een Colareb Spoleto.

1 like

Gefeliciteerd met de Ranger @LBRS
Mooie aanwinst

Vandaag ook Tudor!

17 likes

NA.

60 likes

Ja, eindelijk! Mooi man…

1 like

Nice one. En geniet ervan - dat zal wel lukken…

Heeft deze ook de nieuwe T-fit sluiting (of iets anders geinigs zoals de normale Pelagos)? Te lui om te Googlen :wink:

1 like