Apart model blijft het, heel vet! Gefeliciteerd en geniet ervan!
Alles lag op voorraad bij Gassan vandaag… Ranger, Chrono, BB58 921 etc… Alleen de FXD en de nieuwe 39mm Pelagos niet gezien. Alle te koop vertelde de verkoopster.
De Ranger niet meer
Ha congrats
Woop woop!
Gefeliciteerd!
Ik draag zelf de Orignal op de NTTD omdat ik het mooier vind als ik aan beide kanten een dubbel lapje stof heb. In het geval de FXD heb ik de G, zelfde als de original alleen dan speciaal voor fixed lugs.
Kan je wel aanraden om dit even door te nemen, misschien heb jij andere wensen dan ik:
Denk ook na over welk stofje je kiest, ik vind dat alleen niet op te maken uit de beschrijving (zelfde linkje). Heb daarom zelf laatst maar een andere stof besteld om te kijken hoe dat beviel.
“Hartje” voor je prachtige foto’s maar de Ranger zelf kan ik niet meer zien, is mijn eerste horloge waar ik op uitgekeken ben nog voordat ik hem bezit. Teveel foto’s van @pasd al gezien!
Geintje he jongens!
Ik zou hem weg doen
Afgelopen zondag deze op Schiphol gekocht. Hadden m helaas niet op staal, maar dit staat m toch ook erg goed! Vouwsluiting is wel erg mooi
Mijn beste,
Deze band staat hem goed hoor.
Chique met een sportieve toets!!
Geniet er met volle teugen van!!
Dank je wel Coenraad!
Echt hè. Ja eens, de look van de stalen band is tof, maar toch is het hem net niet op de pols. Maar nu met een band draagt ie weer zo fijn.
Dank je. Zijn beschrijving is inderdaad wat vaag. Maar goed de verschillen zijn waarschijnlijk ook subtiel en lastig onder woorden te brengen. ik neig naar TDM als ‘middle of the road’ optie.
gr, Vigorelli
Thx nog. Hier ook twee Erika’s voor de FXD in de roulatie. Nog steeds de beste MN strap denk ik! Toch wil ik de Steward eens proberen om die lekkere platte kast tot zijn recht te laten komen.
Waarom ga jij volgende keer voor een steward? Prijs speelt neem ik aan ook een rol. De banden van Erika zijn fantastisch maar zitten inmiddels ook op tachtig euro.
Op Erika:
gr, Vigorelli
Zeker maar die Ranger kan alles hebben
Gefeliciteerd Tom. Past goed in je collectie naast de prachtige Blancpain. Geniet van de Ranger.
Toffe aankoop!
Op dat leer is ie ook gaaf
Verschil is best groot vind ik, maar is echt ervaren wat je prettig vind.
Ik zou sowieso adviseren meer dan een te bestellen, zonde van de verzendkosten en invoer kosten voor een bandje.
Kan verder niet oordelen over MN maar ik ben over Steward super tevreden.