Na een weekje non-stop de Ranger om de pols word ik van deze ook weer heel blij.
Gisteren in het echt gezien. Foto’s doen het te weinig recht hoor
Op een middelbare school aan het oriënteren met de kleine smurf kom ik dit tegen….
Needless to say I definitely disagree!
Zojuist opgehaald bij de AD. Helaas nog niet op maat gemaakt, omdat de horlogemaker ziek naar huis was gegaan. Dus dat moet nog gebeuren.
Nog een andere vraag. Staat het serienummer van dit specifieke model achter op, op een van de lugs zoals bij alle andere blackbays? Aan de ene kant staat het referentienummer en aan de andere kant heb ik een ander nummer staan. Is dit het serienummer? Zo ja dan heb ik de verkeerde garantiekaart/doos gekregen. Ook op de bon staat het serienummer dan niet goed. Moet ik ook achteraan.
Afijn de pret is er niet minder om. Wat een geweldig horloge dit.
Beauty! Gefeliciteerd met je NA.
En idd is dat nummer aan de andere kant het serienummer. Dat ze de verkeerde kaart hebben meegegeven joh… wat een prutswerk voor 5k. Goed personeel is moeilijk te vinden.
Verder veel plezier ervan en dat op maat maken is een peuleschil (mits je het goeie schroevendraaiertje hebt). Veel succes met teruggaan en de garantiekaart-fout laten herstellen. Hopelijk levert dat geen gedoe op …
Dank je wel, ik had van een mede formulier begrepen dat het inderdaad het serienummer is dat op de andere lug aan de andere kant van het referentienummer staat. Toch bedankt.
Verder super goed en netjes geholpen, hoor. Niets te klagen over. Dit is indd een foutje, maar kan gebeuren. Zal vast wel weer goed komen. Alle vertrouwen in. En wat betreft het op maat maken van het horloge, dat laat ik liever aan de AD over. Ik moet terug en ben zelf ook niet echt handig met dit soort dingen. Maar dat moet ook vast goed komen. Ondanks dit allemaal wel super blij met de NA.
Gefeliciteerd met je NA. Topstuk. Geniet ervan
Mooie NA! Komt vast goed met de kaart!
Fantastische klok! Veel plezier ermee.
Vandaag een bijzondere dag achter de rug. De ene HF-er krijgt de verkeerde garantiekaart mee en de andere zit met een ander luxeprobleempje. Mevrouw Otto bleek namelijk een lang verwacht verjaarscadeau voor me in petto te hebben.
Supertof natuurlijk want ik had -ooit- gezegd de nieuwe Black Bay chronograaf naast mijn Big Block te willen hebben! Dat heeft m’n vrouw blijkbaar onthouden want ta-daa:
Wat m’n lief echter ff vergeten was, is dat die chrono er al gekomen was . Maar dan in een ander kleurtje:
Wist zij veel… want na jaren horloge idioterie ben ik zelf af en toe de tel kwijt, laat staan zij (en dat is maar goed ook want zo kan ik leker mijn gang gaan, zoals zij met haar oorbellen en kettinkjes
).
Maar na een avondje Riesling zijn we het erover eens. Eentje mag er weg want dit is gewoon too much. Zelf wil ze hem niet want ze vindt hem te mannelijk voor haar slanke polsjes (gelukkig heb ik geen kogelstootster getrouwd ). En dus, hoe lief/ attent/ tof dan ook, mag deze fonkelnieuwe rakker iemand anders blij gaan maken omdat ik de zwarte chrono naast mijn zilveren Big Block wil houden:
Stuur me bij interesse maar een PB. Mochten er meer belangstellenden zijn, dan behandel ik de PB op volgorde van binnenkomst. Lijkt me fair.
Goed weekend verder na een uiterst vermakelijke maar ook wat rare dag, mede-Tudioten!