Tudor Only deel VII

Hebben jullie enig idee hoe het zit met de wachtlijsten voor pelagos FXD? Zijn die al kleiner geworden?

Ik herken me helemaal in je verhaal. Ik heb mezelf op de wachtlijst laten zetten voor een stalen.

1 like

Ik weet er ook nog wel 1 jong gebruikt eventueel.

En nee, niet de mijne. :smiling_face_with_three_hearts:

17 likes

Ja dit is ook echt zo’n horloge die je in het echt moet zien. :ok_hand: Omdat ik er vanaf de foto’s wat sceptisch over was. Tof dat je hem best besteld! Die nieuwe sluiting heb ik wel al op een ander Tudor model gezien en is echt een hele upgrade.

Ik heb de Ranger overigens ook gezien. Maar die was net zoals op de foto’s. :grimacing:

6 likes

Niet echt, een vriend van me heeft er 4 weken geleden eentje mogen bestellen. Ze verwachten eind 2023 :slightly_frowning_face:

1 like

Ik vind de Ranger in het echt ook wel ok hoor. Maar haalt het niet bij de Pro

2 likes

Ranger kan je daarentegen gelijk oppikken. Geen wachtlijst. Wel mooi. Ik ga er een zoeken onder list.

2 likes

Is de ranger op staal ook met die schuifsluiting?

2 likes

Een hele mooie zondag Tudormigos :sun_with_face:

In afwachting van mijn NA, ze krijgt binnenkort gezelschap van een zus🤪

9 likes

Jazeker!

1 like

Schuifsluiting :white_check_mark:

22 likes

Maar even uit de doos,

Heb het horloge in de kluis maar had hem graag willen dragen vandaag :nerd_face:

.

26 likes

Vertel ons meer!

knappe zus?

Lekker weer. Even de 58 uitgelaten :rofl:

11 likes

Absoluut, eentje met een kroon🤗

2 likes

Switched to the DARK side… :milky_way:

6 likes

Nu ik mijn YM40 (zo gioed als) verkocht heb kan ik eens gaan nadenken of ik de Ranger 39 of de Pelagos 39 aan de verzameling wil toevoegen. Lastig. :thinking:

Neig naar de Pelagos dat wel. Kan toch prima naast deze FXD ? Wat denk jij ?

11 likes

Wat ik denk is niet belangrijk… wat jij denkt en vindt wel, dus lekker doen welke je het meeste aanspreekt :wink:

Maar nu je toch zo om onze mening vraagt, ja hoor, kan perfect! Ik neig ook meer naar de Pelagos 39… zou hem zelf ook nog wel willen toevoegen zodra ik daar de middelen voor heb :grin:

2 likes

Normaal zou ik bij de keuze de Pelagos39 zeggen maar omdat je ook al een FXD hebt is mijn advies voor jou de Ranger .
Is echt een topper :ok_hand:

1 like

Fijne maandag Tudormigo’s :hugs:

19 likes