Tudor Only deel VII

8 likes

Mooi dat het snel verholpen/geregeld is allemaal. Soms zit het mee…. Gelukkig maar. En nu idd dragen en genieten!!

1 like

image

Gister een leuke ruildeal gesloten met @Mies1

veel van hetzelfde… maar toch zijn ze ook zo verschillend van elkaar!

29 likes

Heel gaaf! Ik sta op de lijst… :crossed_fingers:t2:

1 like

Bracelet staat in het blauwe gedeelte

12 likes

Deze bracelet ook, maar als ik zo deze foto zien… niet lang meer waarschijnlijk… :grin:

16 likes

Gr, Vigorelli

16 likes

Had ik deze hier al gezet?

25 likes

Supertof duo! :ok_hand::ok_hand:

De 925 staat ook nog hoog op mijn lijstje :slightly_smiling_face:

2 likes

Vandaag de Pelagos 39mm besteld… wie zei dat deze snel leverbaar is ? Q3 2023 is nu de schatting. Het wachten kan beginnen. Na ja gelukkig hebben wij de FXD nog. :blue_heart:

16 likes

Heel tof duo :heart_eyes:

1 like

Staat je goed :+1:

:unamused: ach hij is het wel waard.

Doe ik nog een lume- shot voor je :wink:

25 likes

:point_down:t2:

Toch wel bijzonder dit :thinking:

1 like

Zondag is er eentje opgehaald daar die voorradig was. Kan dus wel :white_check_mark:

1 like

Soms lijkt het wel of AD’s zelf een beetje de hype opzwepen door zelf schaarste te creĆ«eren. :see_no_evil:

Hoe kun je voorraad hebben terwijl er ellenlange wachtlijsten zijn :thinking:
Helaas woon ik te ver van Gassan om even langs te rijden maar Pertijs is vlakbij. Toch maar af en toe binnen springen daar.

De verkoper bij Gassan wist niet eens dat het een vrijwel nieuw model is en pelagos zei hem ook niets. Die zijn daar denk ik ook niet zozeer mee bezig als wij…

3 likes

Ik heb ook geen idee wat ze daar allemaal doen haha. Maar ik vind het soms zo apart dat als je jezelf op een wachtlijst zet, je het ontmoedigende bericht krijgt dat de verwachte levertijd in het derde kwartaal is van 2023 en/of dat de wachtlijst heel erg lang is… en twee weken later krijg je een telefoontje dat die binnen is (ook al een paar keer hier gelezen).

Ik blijf het in ieder geval apart vinden haha.

1 like

Kreeg ook te horen dat het minimaal een jaar zou duren. Nu zijn we iets meer dan 2 maanden verder en hij is geleverd.

2 likes