Heerlijk die vrije tijd! Even niet werken is soms niet erg hahaha. Vandaag naar het NMM geweest in Soest.
Gaaf!
Kom er ook graag met mijn kinderen.
Voor kinderen heel erg leuk inderdaad. Ik kende het niet. Het was dat schoonmoeder er mee kwam aanzetten. Die dacht dat ik al die vliegtuigen wel gaaf zou vinden… ze had gelijk
Stomme vraag misschien: wat is nmm? en zo leuk voor kinderen?
Stomme vragen bestaan niet, alleen stomme antwoorden
NMM is het Nationaal Militair Museum. Het gaat over de geschiedenis van de Nederlandse Defensie. Van de 80 jarige oorlog tot recente gebeurtenissen. Daarnaast staat het museum vol met allerlei voertuigen en vliegtuigen.
In het museum is er er een speelplaats voor kinderen en wat ik zo heb begrepen is dat kinderen ook in een mini tank en mini jeep kunnen rijden.
Dank u. misschien de moeite eens te kijken. Mn dochter dit jaar veel geschiedenis over de oorlog
Oh ja ik wel. Begon echt los te laten. Heb het opgelost met een keeper van een nato bandje. Werkt perfect en nergens meer last van.
Hier zie je het een beetje. Foto credits @Bwatched
Toch wel zonde dat voor dit geld het bandje los laat …
Geef maar toe, …je bent een fotograaf met een buitengewoon gevoel voor stijl en vorm.
Dat heb je keihard heel goed gedaan.
I love this buitenbeentje, maar weet ook dat ie te groot is voor mijn pols.
Dank U , mijne stijl is goed maar mijne vorm is minder
Thanks
Dat was mijn grootste schrik inderdaad. Ik denk dat ik net op de ondergrens zit
Hij heeft gelukkig geen enorme dial diameter, waardoor hij kleiner oogt dan zijn l2l doet vermoeden.
Plaatje voor de sfeer
Bij mij is het net iets meer dan 18 omtrek, en bij jou dan?
Oh, maar dan gaat hij best wel passen hoor.
Ik heb een dikke 17,5.
Weliswaar een redelijk brede en platte pols.
Mooie foto ook
Bakkie koffie Kaptein?