Mooie gescoord! Daar ga je veel plezier van hebben!
Lume kanon zou ik zeggen. Beetje Peter Blake achtige taferelen. Lume in bezel is sowieso goed.
Heel mooi, gefeliciteerd
Zojuist gebeld door AD dat de Pelagos 39 binnen is. Morgen dus wederom een NA. Eerst maar eens een nachtje werken🙈
Van harte!
Lekker man !
Gefeliciteerd
Nieuw speelgoed te leen Eens kijken of foto’s maken met een spiegelreflex beter gaat dan met de iPhone. Lang geleden dus ik moet weer even in de materie duiken haha.
@FRANS3 heb je misschien nog tips?
Veel You Tube filmpjes kijken , en vooral kijken hoe het licht valt .Deze foto heeft volgens mij te hard licht .
Haha ja dat klopt. Deze heb ik even snel genomen onder de lamp van de eettafel. Betere foto’s gaan komen… hopelijk
Het mooie is dat zolang jullie proberen om nog mooiere foto’s te maken en elkaar wat tips/bijles geven, de rest van ons zijn dagelijkse portie fraaie Tudor pics krijgt . Goed bezig mannen!
Vindt ik juist wel mooi gedaan, vrij subtiel toch wel .
Hahaha en ja wat betreft gewicht ik draag nu al drie weken niets anders totdat ik vandaag een staal horloge even ging passen .
Dan merk je pas echt het verschil hoor.
Alvast een fijn weekend gewenst Tudormigo’s
Volgens mij krijgt half NL z’n Pelagos dit weekend.
Ja tot zover de premium. In het “Incoming” topic staan er nog een paar die heb dit weekend krijgen.
Ik heb ook het belletje gehad.
Maar ja, die is niet voor mij.
Eindelijk iemand die foto’s weet te trekken van dat ding.
Gaaf.