Tudor Only deel VII

Mooie gescoord! Daar ga je veel plezier van hebben!

1 like

Lume kanon zou ik zeggen. Beetje Peter Blake achtige taferelen. Lume in bezel is sowieso goed.

1 like

Heel mooi, gefeliciteerd :+1:

1 like

Zojuist gebeld door AD dat de Pelagos 39 binnen is. Morgen dus wederom een NA. Eerst maar eens een nachtje werken🙈

8 likes

+1 want hier nog zo’n fotoklungel maar wel met een uiterst prettige unit om de pols.

17 likes

Van harte!

1 like

Lekker man !
Gefeliciteerd

1 like

Ik vind em top!

30 likes

Nieuw speelgoed te leen :grin: Eens kijken of foto’s maken met een spiegelreflex beter gaat dan met de iPhone. Lang geleden dus ik moet weer even in de materie duiken haha.

@FRANS3 heb je misschien nog tips?

12 likes

Veel You Tube filmpjes kijken , en vooral kijken hoe het licht valt .Deze foto heeft volgens mij te hard licht . :wink:

1 like

Haha ja dat klopt. Deze heb ik even snel genomen onder de lamp van de eettafel. Betere foto’s gaan komen… hopelijk :sweat_smile:

1 like

Het mooie is dat zolang jullie proberen om nog mooiere foto’s te maken en elkaar wat tips/bijles geven, de rest van ons zijn dagelijkse portie fraaie Tudor pics krijgt :smile:. Goed bezig mannen!

4 likes

Vindt ik juist wel mooi gedaan, vrij subtiel toch wel .
Hahaha en ja wat betreft gewicht :roll_eyes: ik draag nu al drie weken niets anders totdat ik vandaag een staal horloge even ging passen .
Dan merk je pas echt het verschil hoor.

Alvast een fijn weekend gewenst Tudormigo’s :hugs:

26 likes

Volgens mij krijgt half NL z’n Pelagos dit weekend.

6 likes

Blij dat ik de ‘oude’ al een tijd heb :wink:

14 likes

Ja tot zover de premium. :joy: In het “Incoming” topic staan er nog een paar die heb dit weekend krijgen. :v:

Ik heb ook het belletje gehad.:rofl:

Maar ja, die is niet voor mij.

2 likes

Mooi toch :grin::grin:

40 likes

Eindelijk iemand die foto’s weet te trekken van dat ding.
Gaaf.

3 likes

Gisteren eindelijk kennis mogen maken met de Pelagos 39 mm, wat een horloge!! Zo licht door de titanium band en kast!

16 likes