Ander bandje erop, kan hij ook goed hebben.
Welke?
Nou, nee….
De classic. Liefst de titanium skeleton, maar de blauwe is ook gaaf
Zenith is ook een heel cool merk!
Maar je hebt de Pro toch nog maar net?
Irl gezien? Blind gekocht nav foto’s en filmpjes maar na paar dagen weer verkocht.
Mooi ding maar toch niet mijn ding.
Ook geen fijnafstelling of halve link. Hij past of past niet.
Zou eerst gaan kijken…aangezien je sneller flippert dan het licht
Ff vloeken in Tudor topic
Ik zou ze best beiden naast elkaar willen, maar we moeten nu eenmaal af en toe keuzes maken in deze hobby.
Wellicht iets te grote kier tussen kast en band bedoel je? Ik vind de warme kleuren wel goed staan namelijk.
Ik heb hem dus wel eerder gehad. Helemaal verliefd erop geweest. En de kast en band vind ik zooo mooi.
Ja, prachtig horloge, klopt ook echt.
Maar ik heb toch liever glimmende wijzers en markers. Vind hem niet spannend genoeg.
Begrijpelijk. Ik vind ze ook beide mooi
Hier ook de Tudor om vandaag. Bandje wel even omgezet naar de wintertijd: een micro adjust minder nu het weer kouder wordt.
man man wat aan k#t foto weer. Doet 'm geen recht zo met dat TL licht
Mee eens! Ik zie de sunburst maar zelden.
Fantastisch horloge! Erg blij met die van mij.
Goed om te zien dat ze geleverd beginnen te worden.
Ik weet nog niet of ik de pro of pelagos wil. Denk t laatste. Weet ook niet of mn bb gmt dan blijft of gaat
Begin van de maand eindelijk een chronograaf aan m’n verzameling toegevoegd! Het is de Tudor 79350 geworden. Na eerder een North Flag gehad te hebben was ik al gecharmeerd van het merk, dit model draagt robuust als een diver, met een vleugje Daytona. Hij loopt ongeveer +2 a 3s per dag dus daar ben ik ook wel blij mee .
Het enige wat ik miste was het gemak van een easylink o.i.d. Daarom heb ik gelijk een easylink van Steel Reef besteld. Hierover kan ik tot nu toe alleen positief zijn, de schakel heeft een fractie meer zijwaartse speling dan de originele maar om de pols merk je daar niets van. De schakel is iets langer dan de originele.
Foto’s!