Super. Ik had naar zeggen van de AD ook de eerste geleverde. Geniet ervan! Ik vind hem echt helemaal top.
Ik denk dat chrono panda eruit gaat. Mocht iemand interesse hebben PB me maar.
Haha, begrijp je volkomen hoor
Welke AD?
S&C Amsterdam
Ja, dat begint n mooi smoesje te worden.
En wanneer had jij 'm?
Ja ik geloof het ook niet helemaal, maar dat drukt de pret niet.
Vandaag opgehaald. Gisteren gebeld dat ie binnen was.
Lekker! Veel draagplezier
Na een BB 41 ETA Blue en een chrono heritage blue dacht ik eigenlijk niet nog een Tudor aan de collectie toe te gaan voegen. Sterker nog, de chrono stond bijna in de stijgers om te vertrekken en plaats te maken voor een 16570 polar…
Op foto’s vond ik de Pelagos 39 niet echt overtuigen en vond ik hem te blingy voor een toolwatch pur sang. Zijn grote broer vroeger vaak gepast maar bleek telkens te groot voor de pols, en daarom dacht ik dat de Pelagos niet voor mij was…
Vorige week vrijdag op Schiphol toch maar even wat horloges kijken alvorens de jaarlijkse duiktrip richting Bonaire aan te vatten, je weet namelijk nooit of er iets te rapen valt. Een heer voor mij was de pelagos 42 en 39 aan het passen, maar ging uiteindelijk met een chrono wandelen. Zelf op het eerste zicht erg positief verrast en onder de indruk van de 39, toch erg anders dan wat de eerste foto’s en renders mij hadden aangegeven en gezien de gunstige kans (geen BTW ) impulsief de aankoop gedaan.
Onmiddellijk mee op de pols en een weekje gebruikt waar ie voor gemaakt is namelijk elke dag 3x onder water en echt erg tevreden!
In het water super lume, goeie bezel clicks en super leesbaar. Op het land vind ik de burst op de bezel echt heerlijk: deze geeft een wat matte uitstraling en zo in mijn ogen alle voordelen van een ceramic bezel zonder de bling en luxe / “fake toolwatch” die ik bij de seamaster en de sub heb. Waar ik dacht dat de burst net over the top zou zijn, zorgt deze echt voor een super stoere look. De burst in de dial is zo subtiel dat ik hem pas vandaag bij het bekijken onder een loupe duidelijk heb kunnen zien. Qua comfort: De grootte en het titatium maken dat hij enorm licht draagt, waardoor ik hem ook rechts goed kan verdragen (wel zo fijn met de duikcomputer op links), iets waar ik met stalen horloges toch mee blijf worstelen. De bracelet is wat scherp, weegt niks en rammelt wat, maar in a good way (denk speedy 1171 bracelet style).
All in all super tevreden met de aankoop, en deze gaat niet snel vertrekken gok ik…
Een obligate wristshot kan niet uitblijven. M’n onderwater fotografie skills zijn niet top, maar wat wil je op 21m, voor mooie foto’s komt iedereen hierboven wel aan zn trekken!
Mooie score! En ik denk dat het de eerste Pelagos 39 is hier op HF die ook echt onder water is gegaan Veel plezier er mee!
Ja, zo denk ik er net zo over
En zo te zien aan al die nieuwe P39 hier heeft Tudor een schot in de roos met deze nieuweling.
Ben ook benieuwd waneer de eerste exemplaren hier in het blauw komen
Die van mij voorlopig nog niet .
Mooi buitenkansje en vooral ook tof om te zien dat een Pelagos (welke dan ook) eens wordt gebruikt waar ‘ie eigenlijk voor ontworpen is!!
Heel gaaf. En geniet ervan, ook tussen de jaarlijkse scuba trips door !
Met al die P39 verhalen moet ik hem toch eens passen. Die sunburst doet me weinig maar hoor zo veel goede verhalen.
Eerste indruk was bij de introductie niet wow maar ben nu toch wel erg benieuwd
Zou wat zijn als die mijn FXD gaat vervangen ooit