Tudor Only deel VII

Verkeerde topic zie ik nu :see_no_evil:

Iemand enig idee waar dit voor is :thinking:

Voor als je gaat duiken (voor boven het duikpak “diver extension”) :grin:

2 likes

Duiken :joy:
Ohja…

1 like

Haha, de 200 zie ik me nooit aantikken. Ik “mag” tot 40, en dat is voorlopig diep genoeg.

Die diver extensie vind ik zelf wat wazig trouwens. Voor over een wetsuit moet je echt al stevige armen hebben om hem passend te krijgen (lees veel te lang als dubbele strap), kan me enkel inbeelden dat het voor drysuite divers (die mannen die gaan ijs duiken) wel nuttig kan zijn. Ik vind het trouwens fijner om uurwerk gewoon op de huid te dragen ipv over de wetsuit heen…

1 like

Aanvullend: zie de diver extensie dan ook veeleer als een gimmick, en een gratis extra titanium buckle :slightly_smiling_face:

De rubber strap zelf is wel echt een aanrader!

1 like

De titanium band. Maar dit zwarte rubber is een mooie afwisseling. Wil ook nog kijken voor een Erikas of Delugs loop strap.

Zo een Artem sailcloth is ook wel tof alhoewel ik die vaak te stug vind. (foto van Bowlofsalmon op insta)

14 likes

Er staat toevallig een zwarte Artem sailcloth te koop in het lichtblauwe gedeelte. Ook een marine blauwe met wit stiksel. Dit leek me wel leuk voor mijn BB58 blue… maar nu ik het woord stug lees, dan denk ik om het beter niet te doen?

1 like

Gezien. Dat blauwe met witte stiksel vind ik dan weer niet zo mooi :slight_smile:

1 like

Voor de 39 niet. Zonder zou het wel weer kunnen zoals op de foto van Bowl of Salmon.

Het witte stiksel zou wel weer goed kunnen met de witte indicaties op de BB58 blue, alhoewel het witte stiksel misschien net een beetje te veel wordt…


(Foto van Artem Straps)

8 likes

Komende dagen eens proberen op rubber. Hij lijkt me wat te lang voor mijn kleine polsen, dus overweeg hem op maat te maken. Eens zien.

1 like

Phoe…knap stel zeg :partying_face:

Een stickertje krijg ik er niet tussen uit… weet niet hoe diver extensie open gaat :thinking:

42 likes

Dit is zelfde sluiting als bb pro toch?

1 like

Iets omhoog liften :innocent:

2 likes

Neo vintage en modern, top set!

1 like

2 likes

Vandaag een ander bandje erop geslingerd.
Band past imo goed bij de kleur vd plaat.

12 likes

Weegt nagenoeg niks deze 39…

Two-liner Pelagos is dan toch stukje zwaarder

13 likes

Gisteravond en vanochtend de Pelagos om de arm gehad, maar nu weer de Chrono. In eerste instantie dacht ik dat de Chrono het nestje moest verlaten, maar dat gaat waarschijnlijk toch de Pelagos worden zoals het er naar uit ziet. Ik mis het gevoel van een horloge om hebben. Ook vind ik de band best veel speling/ rek hebben als ik dit vergelijk met mijn andere horloges. Ik heb niet het kwaliteitsgevoel, dat ik van mijn andere Tudors ben gewend. Ik geef het nog wel de kans, maar mogelijk binnenkort de Pelagos in het blauwe gedeelte.

4 likes

sowieso een mooie combi met die rode bezel :ok_hand:

1 like