Curry of ketchup?
Mayo of frites-saus?
Curry en mayo
Weer terug naar huis 🥲
Ik zag bij de gate nog een andere passagier met een Tudor BB58 om. Ik complimenteerde hem maar hij moest er niks van weten
Zo jammer, ook eens mee gemaakt
Gefeliciteerd met deze mooie aanwinst!
Ach ja… volgens mij is dat wel bij meerdere forums zo, daar zitten de echte enthousiastelingen… en soms vergeet ik wel eens dat niet iedereen zo enthousiast is als wij
Absoluut, ook al een paar keer gehad. Enige merk waarbij ik elke keer een leuk gesprek heb gehad is Panerai.
Prachtige aanwinst
Proficiat !
Yup. Om de pols gehad. Tweemaal. Puur om te kijken hoe die zat/stond. Kan helaas geen pic meer vinden.
Dat groen op geelgoud is buitengewoon fraai irl. En de kast zelf voelt heerlijk solide en kostbaar aan. Maar de banden die erbij geleverd worden vind ik geen overtuigende match.
De 15K die hij destijds kostte (inmiddels is dat 17K; mocht hem overigens voor 12K meenemen) had ik er geenszins voor over. Ik vrees dat het een afschrijfkanon is.
Net als alle anderen hier heb ik best wat horlogevrindjes maar ik ken niemand die hem heeft aangekocht.
Dank voor je reactie, precies wat ik verwacht had. Ik vind hem best gaaf maar vind hem gewoonweg lomp duur voor een Tudor. Hij wordt op het weide web al voor €11k nieuw aangeboden. Vind het jammer dat er geen gouden band bij zit (dan was ie vanzelfsprekend nog veel duurder)
Gefeliciteerd. Lekker bezig
Er zijn maar weinig horloges die ik ooit terug zou willen kopen, maar daar is dit er éen van.