Tudor Only deel VIII

Welke is dit precies, die site van haar is niet echt gebruikers vriendelijk zullen we maar zeggen.

1 like

Dit is een trident met licht grijze streep.

https://erikasoriginals.com/mn-straps/trident.php

2 likes

Bedankt. Deze lijkt er net even bij te passen dan de originele stoffen band. Lijkt iets lichter blauw en een witte streep. Ik maak er even een bookmark van…

1 like

De originele vind ik ook best mooi maar het is iets helemaal anders. Ik ben wel zeer benieuwd naar de andere band die ze er origineel op hebben, die soft touch of zoiets. Zit alleen langs de verkeerde kant gemonteerd, met het puntige gedeelte aan de binnenkant van de pols. Dat stoort me toch een beetje.

Dat fluwelen stond me niet aan op zicht. Niet gevoeld hoor verder, maar puur de look. En die buckle inderdaad, maar misschien met een gewone gesp wel andersom te dragen :wink: Die band is wel weer lichter dan dan de stoffen.

Ik vind de stoffen ook erg prettig hoor, maar eigenlijk net iets te donker. Ik wacht nog op een halve schakel om de stalen band beter passend te krijgen (hopelijk).

1 like

Hahaha mij ook. Je ziet dit wel bij meerdere banden met een vergelijkbare vouwsluiting. Je kan het geheel wel omdraaien, maar dan zit het weer voor geen meter.

1 like

Ja klopt. Heb een Omega vouwsluiting en daar zit de punt aan de binnenkant, en nog altijd aan de juiste kant. Vreemd design van Tudor en idd, verscheidene andere merken.

Mogguh Tudormigo’s :hugs:

28 likes

20 likes

24 likes

Een goeie nato maakt echt een wereld van verschil. Die van Crown&Buckle zijn by far de comfortabelste die ik heb en kosten niet de wereld.

Fijne stof, single passthrough, veel kleur opties. En een zesde van de kosten van die van Tudor. Grappig genoeg vond ik die van Tudor iets te dun. Kan dat? Blijkbaar wel haha

Tijd om de BB58 weer om de pols te doen en op de kiek te zetten :grin:

20 likes

19 likes

Wat een transformatie! Op origineel leer vond ik deze maar meh, maar met deze (voor nu Ali) oyster band, die perfect aansluit op de kast, ziet hij er echt zo mooi uit. Lijkt wel een compleet ander horloge. Een dezer dagen komt de jubilee van uncle seiko, kan niet wachten. Ali was sneller dan de Royal mail…hadden ze maar moeten blijven.

17 likes

36 likes

Deze komt volgende maand 🫥
Dat jullie dit nog niet wisten valt mij tegen hoor.

15 likes

En toch weet ik het niet… ik had hem liever met een zwarte dial gezien.

Edit: Had trouwens wel een goede match met m’n trouwpak geweest. :joy: :v:

2 likes

Deze heb ik niet zien aankomen. Ik weet niet zo goed wat ik van de kleur moet denken :sweat_smile:

1 like

cb524f6b15315d4ede71996bed8dbef800258c69_edit_655780730478580
:heavy_plus_sign:

= :heavy_check_mark:
:sweat_smile:

10 likes

It’s a match! :grin:

2 likes