Tudor Only deel VIII

Mijn beste,

Ziet er buitengewoon fraai uit!!
Goed hoor!!
Ik wens je er een aangename tijd mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Ziet er goed uit! Hoe draagt die in het echt?

Gefeliciteerd! Ziet er goed uit!

1 like

Fijne avond Tudormigo’s :hugs:

18 likes

leuke wandeling :slight_smile:

1 like

Mooie aanschaf!!

1 like

Nieuw vs vintage… wat is die Tudor Submariner toch mooi!

18 likes

Gefeliciteerd

2 likes

Ik vind het ook interessant. Had ik de blauwe niet gehad toen ik de 925 gepast heb, had ik die meteen meegenomen. Benieuwd hoe die er intussen had uitgezien, maar wat een knaller.

1 like

Ja echt geweldig moet ik zeggen! Hij is niks te klein en is mooi vlak op de pols. De kastvorm is prachtig en de nieuwe clasp is ook goed. Ook vind ik de bezel echt mooier dan de 58, het probeert wat minder hard om vintage te zijn. In principe is dit om dagelijks te dragen het perfecte horloge.

Ik knapte een beetje af op het feit dat dit model kennelijk ook exhibition only was. En er een aanbetaling van 1000euro vereist was om het horloge te bestellen. Ik had het horloge daar direct mee willen nemen, het zat in de stickers en liep gewoon, volgens mij konden ze deze prima verkopen.

Ik ga geen dikke aanbetaling doen voor een onbekende levertijd op een tudor. Daarnaast weet ik zeker dat ze binnenkort gewoon prima verkrijgbaar zijn, zo gaat dat met elke tudor.

17 likes

Wat een aarskevers

Exact, ik had de stickers er al bijna afgehaald en het geld al van de spaarrekening getrokken. Er stond ook geen exhibition only ofzo, ding lag gewoon in de vitrine. Ik had hem in m’n hoofd al om de pols dit weekend.

6 likes

Echt misselijke praktijken

3 likes

Ja man bah,

Dit dus.

Smoesje om bestwil misschien? Deze was kennelijk al verkocht verkocht alleen de eigenaar moest hem nog ophalen? Zomaar wat specultaie hoor hahaha. Maar wel jammer dat je er niet eentje mee kan nemen.

Dat is inderdaad prima als je weet dat je het snel kan ophalen. Maar aanbetalen met onbekende levertijd zou ik ook laten gaan. Even een half jaar tot jaartje wachten en hopelijk kun je ze dan direct meenemen.

Best leuk ding zo.

16 likes

Kijk naar de positie van het datumvenster.
Helemaal perfect!

Vergelijk dit met de teveel naar binnen Rolex en dan weet je, dit is het perfecte vakantiehoeloge!

1 like

De Pelagos 39 op rubber is ook niet verkeerd!

Fijn weekend!

14 likes

Gefeliciteerd! :+1:t2:

Heb die van mij ook in Utrecht gekocht. Werken een aantal echte fans ook. Fijne winkel!

1 like

13 likes

28 likes