Tudor Only deel VIII

Heb je die lelijke NF ingeruild…….:grin:

1 like

Ben d’r een keertje geweest met meneer @floydian67 om de NF te passen.
Voel me niet thuis/lekker in die zaak, en had dus helemaal geen zin om naar binnen te gaan.
Paar weken geleden bij de gesteven dames en heren van S&C in Eindhoven geweest,…een bijna Gassan-ervaring …

Wel in een dwarsstraat van de Kalverstraat bij de ( GRAND )Seiko zaak binnen geweest.
Andere sfeer, vriendelijker en leuker.

6 likes

Dat had ik bij beide filialen in het non schengen gedeelte op Schiphol. Wat een stelletje chagrijnen waren dat en deden enorm uit de hoogte. Met tegenzin vroeg ik of ik mocht passen, maar toen kwam er letterlijk een diepe zucht uit. Ik zei dat het met zo’n instelling niet meer hoefde en niet leuk meer was en ben direct weg gelopen. Ik hoefde de rest van hun assortiment ook niet meer te zien. Horloges passen en kopen moet leuk zijn. Ik hoef echt geen koninklijke behandeling te hebben, maar bij Gassan kon er niet eens een beetje klantvriendelijkheid van af.

4 likes

Je hebt het enige en goede gedaan :ok_hand:t2:
Lekker je geld ergens anders uitgeven, waar ze wel normaal met je om gaan :raising_hand_woman:t2:

Je slaat de spijker hiermee finaal op z’n kop. Maar blijkbaar zijn er genoeg mensen die het wel pikken echt bizar.

1 like

Wel jammer want ik had er wel zin in. Ik heb 12 jaar lang gevlogen bij een luchtvaartmaatschappij en Schiphol ken ik nog steeds op mijn duimpje. Ik wist precies waar de twee filialen zaten en was extra vroeg naar Schiphol gekomen om hier naar toe te gaan.
Het eerste filiaal keek de klanten niet eens aan en liepen weg als je naar ze toe kwam. Bij het tweede filiaal (waar Cartier een eigen hoekje heeft) kon er wel een woordje van af, maar met frisse tegenzin haha.

Jah het is hartstikke zonde. Maar je hebt de eer aan jezelf gehouden. En bent niet, als een of andere Vicky, door een hoepeltje gesprongen. Om iets te krijgen als beloning. Als de ervaring niet goed is, zal dat horloge je er altijd aan herinneren. Maar was je bewust ergens naar opzoek?

Niet echt op zoek, maar als ik bij Tudor kijk is er nog steeds te veel wat ik mooi en leuk vind. Als je ze in het echt kan zien dan kan ik beter een keuze maken. Zo hoopte ik dat ze de GMT, BB Pro, P39 en BB36 op voorraad zouden hebben. De GMT zag ik liggen en vroeg dus of ik deze even mocht passen.

In Dublin heb ik nog de BB36 zien liggen, alleen we waren er maar heel kort en dan vind ik horloges passen zonde als je verder nog niks van de stad hebt gezien. We hadden namelijk kaartjes gekocht voor de bibliotheek van Trinity College en daar zat een tijdsslot op. Dat was ook echt prachtig om te zien!

16 likes

Raak geformuleerd Julian.
Deze Cartier met gesatineerde kast stond in de etalage.
Dat hadden ze dan wel weer voor elkaar.

En het een blauwe stelletje is ook top

10 likes

Jah horloge kunnen op de foto zo anders zijn dan in het echt. Had ik met de Tissot prx. Op de foto’s leek het me wel wat. Maar in het echt toch niet mijn ding. Welke gmt heb je om gehad? En oude of nieuwe bb36? Leuke bezienswaardigheid, gezien de drukte ook wel begrijpelijk het tijds slot

Jep, hier hetzelfde. Ik vind hem nog steeds heel gaaf, maar niet voor mijn pols.

Op Schiphol hadden ze die van jouw liggen. Die vind ik mooier dan de nieuwere met witte dial. Die is te flets, naar mijn mening. Uiteindelijk dus niet om gehad, omdat ik weg ben gelopen wegens hun niet klantvriendelijke houding.

In Dublin had ik de nieuwe BB36’s zien liggen, evenals de nieuwe GMT.

6 likes

10 likes

Heel mooi daar! Ook die leuke blonde dame op de foto die wat verbaasd lijkt te kijken…

1 like

Ik kwam net naar binnen lopen en ze was natuurlijk overrompeld door mijn goddelijke verschijning :rofl:

4 likes

Met een sluis is dit lastiger… ik ben ook weleens opgestaan, kreeg raar gezicht. Vriendelijk gezegd dat ik geen horloge meer nodig had maar frisse lucht.

5 likes

Toen ik zaterdag de santos ophaalde, hadden ze daar ook een witte dial gmt. Vind het ook maar niks. Wijzerplaat en uurmarkeringen heel raar kleur verschil. En ze hadden de randen van de wijzers en uurmarkeringen beter zwart kunnen maken. Mooier contrast. Nice try maar het is het net niet.

Benieuwd of je de gmt zou kunnen hebben aangezien je normaal 58 draagt. Merk nu ik de santos heb stiekem wel hoe zwaar m’n tudors en seamaster zijn :joy:

Die nieuwe bb36’s zijn stiekem best wel vet als ik het zo zie

2 likes

Haha ja dan krijg je helaas niet hetzelfde shock effect.

Maar gelukkig zegt dit ook al genoeg. :+1:

1 like

Zaterdag mijn BB58 teruggebracht omdat de superluminova opeens uit de bezel verdwenen was. Wordt netjes onder garantie gerepareerd, maar ik zit helaas wel twee weken zonder Tudor.

Uit de lume pip bedoel je?

Inderdaad uit de lume pip ja! Geen idee hoe dat gebeurd is, niets geks mee gedaan.

Al eerder gelezen dat dit bij een bb58 gebeurde!