Tudor Only deel VIII

Vind ik juist weer mooier, Tropic hoort wat mij betreft recht. Staal hoort strak aan te sluiten, de rest heeft ruimte nodig naar mijn mening.

1 like

thanks maar de BB moet toch plaats gaan maken voor wat anders ben ik bang :flushed:

Ja, dat dacht ik ook :rofl:
Maar Pepsi stond al lang op het liijstje en toen hij in wit kwam moest ik wel :relaxed:
Ik bezin mij nu op het offerstuk :thinking:

1 like

Cult.

18 likes

Lekker aan het lezen in het zonnetje :slightly_smiling_face:

13 likes

Heerlijk moment :smiling_face_with_three_hearts:

Mooi horloge👌
Wat is jouw polsomtrek ?

1 like

Bedankt! Mijn pols is 16,5cm. Zeker een flink horloge, maar de lug-to-lug voelt korter dan de cijfers doen vermoeden. En ook super licht natuurlijk :+1:t2:

1 like

Ja draagt erg lekker !
Ik heb hem wel eens omgehad :+1:
Mijn pols is 18,5 dus ik zag wel enig verschil met jouw pols zeg maar .
Prachtig hoe dicht het glas op de plaat lijkt te zitten , echt weer een Tudor die pas gaat leven om de pols en zoveel mooier is dan als op foto’s !

1 like

De band past ook mooi! Is dit een Erika’s Originals?

1 like

Hier weer de pro

17 likes

Echt een topper om de pols inderdaad :ok_hand:t2:
Heel blij mee!

1 like

Inderdaad, past goed bij de FXD. Wat lastig om te doen, maar als het zit dan is het erg comfortabel.

Inderdaad. Hoe kreeg je die band er überhaupt op met fixed lugs? Of is het een speciale Erika’s die je uit elkaar kan halen?

Zeker! Die ervaring heb ik ook gehad met haar bandjes. Zit er over na te denken om er weer een aan te schaffen voor de BB58, alleen op staal vind ik hem zo mooi :sweat_smile:

1 like

Je kunt er gratis een FXD optie bijnemen, dan is de metalen buckle die aan het uiteinde zit los en kan je het uiteinde door de lugs krijgen. Al koste dat alsnog wel wat gedoe/kracht :sweat_smile:

Mijn eerste bandje van Erika, maar ondanks het lastige aanbrengen en omdoen toch wel een aanrader! Ga denk ik t.z.t. nog voor een oranje, leuke combo in de zomer bij het blauw!

De BB58 heb ik ook gehad, maar weer weggedaan omdat ik de stalen band niet goed passend kreeg, had wellicht toen beter ook een bandje kunnen kopen :upside_down_face:

2 likes

38 likes

17 likes

Ik vind hem geweldig :star_struck:

1 like

Een vraagje voor de techneuten hier .
Ik had een bb58 in blauw en zwart die vrij zwaar stroef opdraaiden.
Hier zit het 5400 uurwerk in bet zoals bij de nieuwe Pelagos 39.
De bb41 en Pelagossen die ik had ( en de pro die ik nu heb) met het 5600 uurwerk draaien veel lichter op viel me op .
Weet iemand hoe dat komt toevallig ?
Zitten er andere tandwiel verhoudingen in de grotere MT uurwerken ?

1 like

Heel vet. Was deze maar in 39mm!

1 like