Zo, weekend!
Mooi horloge maar ik heb zelf een sterke voorkeur voor de pre-tiger uitvoering (voornamelijk door de (naar mijn mening) mooiere dials.
Zijn er meer HF leden met een Tiger uitvoering?
Staat je goed👌
Hier begon mijn Tudor-reis mee een jaar of tien geleden (destijds werkelijk stad en (buiten)land voor afgelopen):
De moeder aller Black Bays, de 79220R met kloppend ETA hart.
Maar wie weet misschien is de tijd gekomen voor een wisseling van de wacht en gaat de ETA versie met pensioen.
Hier is namelijk mijn NA van de dag, want hoe kun je Hemelvaartsdag beter besteden dan met een bezoek aan je plaatselijke AD ?!
Wat is de nieuwe METAS versie goed gelukt zeg!! Met recht een Master Chronometer ! Er zijn tal van subtiele verschillen te vinden tussen de oude versie en de nieuwe. Die ga ik niet op een rij zetten hier want TLDR en bovendien hebben we daar YouTube voor.
Maar daar zijn ze dan, gebroederlijk liggend op de het koffietafelboek 2023…
Voor vandaag ben ik klaar. Mooie (hopelijk vrije) dag gewenst verder, Tudormigos!!
Super gaaf! Gefeliciteerd!
Een prachtige nieuwe uitvoering van je vertrouwde ETA veel draagplezier gewenst.
Heel fraai! Geniet er van!
Heel erg gaaf… zou toch graag willen weten of het verschil in dikte aanzienlijk is
Ben ff onderweg zonder schuifmaat op zak maar er is zeker verschil in dikte: zowel visueel als ‘echt’. De ETA is veel meer bulky en voelt ook massiever aan dan de METAS versie.
En dat massieve is juist wat me zo aansprak/aanspreekt aan de oer-Black Bay…
Mooi hoor! Ben ook wel benieuwd naar het verschil in dikte. En… bewust niet voor de 5-link jubilee band gekozen?
Yup. Bewust. Die heb ik op de Harrods nl al zitten. Weliswaar van US maar het beeld is hetzelfde. En dan vind ik 41mm + rode bezel + flashy jubilee wel wat veel van het goede…
De oyster daarentegen is lekker ingetogen en maakt het geheel imo wat uitgebalanceerder. Vraag maar aan @MrtnL .
Cool, waar heb je die vandaan? De mooiste plaat voor een tiger imo
Ontzettend gaaf, heel veel draag plezier gewenst! De keuze tussen de klassieker en de nieuwe is echt de definitie van een luxeprobleem.
Haha… I know… maar het idee dat m’n eerste Tudor weg gaat…
Sentimenteel geneuzel. Eens kijken met welk gevoel ik morgen opsta .