Tudor Only deel VIII

Dat snap ik :innocent:

1 like

22 likes

Schiphol twee Blackbay 39mm blauw op jub.
Vond hem net niet spectaculair genoeg.

:joy:

2 likes

Mijn beste Tudormigo,

Het hart heeft zijn redenen, die de rede niet kent.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

3 likes

14 likes

Dat heb je mooi omschreven !

1 like

Beste ervaringsdeskundigen met een Pelagos 39, wat is nu het ware verhaal van de sluiting?

Ik lees en hoor veel kritiek en inderdaad, die sluiting is wel erg lang.
Hoezeer speelt dat bij het dragen een rol?
Hoop binnenkort zelf het horloge eens live te aanschouwen, is er namelijk nog niet van gekomen.

1 like

Ik ben klaar voor het zonnetje. Die jubilee valt me niets tegen. Met dank aan @MaxHp.

25 likes

Totaal geen probleem met mijn 18,5 cm ( twee schakels ingekort ) pols :+1:.
Maar ik kan me voorstellen dat hij relatief lang is wanneer je vier schakels moet verwijderen bij een 16,5-17 cm pols.
Bij mij valt alles goed om de pols en de T fit komt ook helemaal goed uit .
Ik zit steeds rond de middelste stand :+1:

3 likes

Bij mij moeten er dan wel drie of vier uit, vrees ik.
Eerst goed passen.

En nu ik toch vragen stel, hoe is de kras-gevoeligheid en kun je die daarna nog wegkrijgen eventueel met cape cod of zo?
Heb ook nul ervaring met titanium.

De coole looks van de P39 vind ik wel erg tof.

1 like

Dat is voor gepolijste delen :wink:

En ik weet niet of de t-fit van de Pelagos andere afmetingen heeft als die van de BB Pro maar zo niet dan is er niets mis met de lengte (ook niet bij ca. 17,5cm en 3 schakels eruit)

3 likes

Ik werk dagelijks met titanium , heb enige ervaring op dat gebied mag ik toch wel zeggen …
Je kunt de satin finish echt heel snel terugkrijgen met scotch brite .
Nog niet hoeven te doen bij mijn pelagos maar zal makkelijk gaan , geen zorgen :+1:
Ik zou sowieso van de kast afblijven want daar komen veel slijplijnen samen maar de band is erg eenvoudig gesatineerd en eenvoudig bij te werken mocht dat ooit nodig zijn .

2 likes

Ziet er mooi uit!

1 like

De sluiting van de pelagos is een stuk langer dan die van de pro omdat de pelagos een duikverlenging heeft die voor een deel in de sluiting valt .

4 likes

22 likes

staat m prachtig! :heart_eyes:

1 like

13 likes

Bij mij helemaal niet.
Heb mijn Pelagos 39 nu ruim een half jaar en draag deze vrijwel dagelijks.
Echt het fijnste horloge en ook zeker de band het beste wat ik ooit gedragen heb :+1:

3 likes

De daily beater☺️

14 likes