Ja deze
Ik draag de mijne constant
Fantastisch horloge en draagt geweldig
Ja deze
Ik draag de mijne constant
Fantastisch horloge en draagt geweldig
Voor mij DE absolute winnaar in het horloge-spel.
Sinds deze, ik ben klaar---->uitgespeeld.
Ik vind je rosé nav toch veel mooier dan de ranger
Heb die ook gehad maar vond het helemaal niks
Mooier zeker de Navitimer.
Die is niet te overtreffen.
Draag hem ook veel, casual goed in te zetten.
Maar de Ranger is net ff wat breder inzetbaar, sneller gepakt.
Ik dacht destijds dat de Explorer de perfecte kandidaat naast de Navitimer zou zijn.
Vond er best snel al niet zoveel aan, alle voor mij minpuntjes aan de Explorer heeft de Ranger wel juist.
Dus het is de combinatie Navitimer / Ranger wat voor mij het ultieme is qua horlogerie.
daar gaat het om ,gelukkig heeft iedereen een andere smaak dat maakt het voor mij juist leuk om te surfen over HF
36mm?
Deze is zeker gaaf
Hoe ervaar je eigenlijk het verschil in de afwerking van de dial? De dial van de BB met ETA uurwerk heeft volgens mij een beetje korrelige afwerking terwijl die bij de nieuwe Metas een lichte sunburst heeft.
Ik denk dat je dat vooral in het zonnetje goed kan vergelijken.
Het lijkt me wel grappig zo de verschillen te zien naast elkaar. Je hebt natuurlijk ook nog de matte afwerking van de BB58 met blauwe dial. En daarnaast het grote broertje Rolex Sub met de glanzende lak afwerking.
Jawel. Het ei is gelegd. Het besluit is genomen. Dank voor al jullie goede en goedbedoelde adviezen over wat te houden en wat weg te doen de afgelopen dagen.
Hoe fantastisch mooi en comfortabel de nieuwe Burgundy METAS ook is, ik krijg het niet over mijn hart om zijn ETA voorganger de deur uit te doen. Voor mij persoonlijk is dat de oer-Tudor waar de reis mee begon. Dus wie er zin heeft om deze nieuwe METAS van 1,5 week oud aan zijn of haar collectie toe te voegen: stuur me maar een PM.
Nu gauw de lente in met de ‘ouwe blauwe’ want het is prachtig Pinksterweer!!
Goed lang weekend allemaal.
Gister de bb58 weer op mogen halen na service onder garantie in Zwitserland. Meer dan 2 maanden gewacht maar een goed lopend uurwerk, nieuwe uurwijzers met volledige lume en een goed uitgelijnde bezel was het wachten waard.
Vet! Ik neig er naar om mijn BB36 te gaan wisselen voor deze. Ziet er goed uit!
Heb je de 36 ook gepast?
Ik heb idd genoeg van elkaar verschillende modellen om te kunnen variëren. Luxeprobleem .
Maar ik ben (nog??) niet zo ver doorgeslagen dat ik de ene dag een ETA om de pols sla en de andere dag een METAS in dezelfde aparte kleurstelling en met vrijwel dezelfde looks - ook al verschillen ze onderling en vooral op de pols behoorlijk van elkaar… Op het punt van draagcomfort, sizing, afwerking en natuurlijk het binnenwerk wint de METAS op alle punten. Alleen op het punt ‘sentiment’ legt hij het af tegen de ETA. “Some things are priceless.”
Goed weekend verder, ik ga eropuit!
Maar wel heel mooie problemen gewoon de ETA eruit doen
Metas eruit en een bb54 erin . De 41 lijkt vrij groot voor jouw pols op de foto , dan geeft een bb54 met t fit meer comfort en afwisseling misschien ?!
Ik ben ook enorm blij met mijn Ranger, maar uitgespeeld… denk het niet
En ik denk jij ook niet
Echt hèh
Ik zou dolgraag de nieuwe t-fit gesp op mijn BB willen eigenlijk
Voor mij een tikkie te groot maar wauw, ja