Tudor Only deel VIII

Ja ja :ok_hand:

Jup jup

1 like

Ik denk dat de BB58 blauw steeds meer de verdiende waardering krijgt.

Over een tijdje zullen we zien, dat die blauwe de gewilde word, en dat oubollige zwart met gouden orgel ergens tussen al het grut beland.

Haha grapje, wie weet.

1 like

Ik doe weer mee vandaag :blush:

35 likes

#metoo.
Fijne dag Tudormigo’s :hugs:

20 likes

11 likes

17 likes

Heb je je recente NA in no time ook weten te faden of is dit een ‘gouwe ouwe’ pic?

1 like

Deze krijgt op dit moment verreweg de meeste pols tijd.

Die domed plexi en rivets :smiling_face_with_three_hearts:

33 likes

Scherp is uit den ouden doos :kissing_heart: @hondersotto

1 like

Was/is een topper! Niks mis met een oude doos (ik zet de popcorn vast klaar :stuck_out_tongue_winking_eye:)

3 likes

Toen ik hem verkocht had ik direct spijt,en dat ging niet over,dus nu weer een verse :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Snap ik helemaal. De BB58 blue is een zomerse alleskunner. Nu nog zien dat je je bezel weer zo prachtig weet te faden door hem veelvuldig buitenshuis te gebruiken zoals de vorige :ok_hand:.

Overigens dat gevoel van spijt is herkenbaar. Reden waarom ik heb besloten om mijn 79220R (ETA) niet weg te doen. Want die is uit het assortiment verdwenen bij Tudor en laat zich nimmer meer vervangen… Gelukkig kon jij dat nog wel met je ‘smurf’.

1 like

Dat zal niet snel meer gebeuren,want ik werk niet meer,en daar kwam hij veelvuldig in aanraking met
zogenaamde milieu vriendelijke vloeistoffen :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Ik ben toch nog wel benieuwd… hoe kwam het nu dat de bezel zo snel verkleurde? Ik kan me voorstellen dat als die stoffen zo bijtend zijn je er ook niet met blote handen en polsen mee in aanraking komt, toch? Of was het gewoon zwembadwater-chloor?

Dat klopt maar polsen waren niet bedekt,en veel chloor en zeewater en wat UV straling :stuck_out_tongue_winking_eye: en dit was echt de laatste keer dat ik het er over gehad heb :kissing_heart:`

3 likes

Omdat je het altijd zo mysterieus maakt. :sweat_smile: Maar hij was erg mooi faded! :ok_hand: Gelukkig hebben we de foto’s nog. :joy:

2 likes

:heart_eyes: zo mooi!

1 like

Dat denk ik niet,heb het altijd luid en duidelijk verteld naar mijn gevoel!Moest het alleen elke keer herhalen en daar had ik niet zo een zin an :innocent:

2 likes

26 likes