Tudor Only deel VIII

Nog ff een foto voor je opgezocht van mijn ouwe blauwe.

Hier op een Ranger band.

18 likes

Topper heh :heart_eyes::+1:

3 likes

Lume shotje proberen te maken.

30 likes

Mijn beste,

Is zo te zien,
Goed gelukt!!
Mooi hoor.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Hij heeft je ouwe blauwe zelfs al om de pols gehad haha

2 likes

Hahaha , lekker man

1 like

Hier mijn oude blauwe die ik had

Ik heb er nog eens een nachtje over geslapen en ga toch wachten !
Drie Tudors binnen 3 maanden is een slecht teken eigenlijk :grimacing:!
Effe de rem erop lijkt me nu verstandig !
Dan is er nu ruimte voor een nieuwe fiets en komt de nieuwe vouwsluiting vanzelf dichterbij .

14 likes

Goedemorgen Tudormigo’s. Hoe draagt een pelagos 39 nou eigenlijk? Mijn oog was in eerste instantie gevallen op die nieuwe 5link bourgundy met metas. Maar moet zeggen dat de pelagos ook is gaan spoken en dat ik nu in twijfel zit!

1 like

Hier ook gedaan. Ik ga hem zo ophalen :joy:

1 like

Na ongeveer 15 Rolex horloges te hebben versleten en een paar verdwaalde omega’s had ik niet gedacht dat ik zo wijs zou zijn met deze Tudor :yum: prijs kwaliteit is top :muscle:t3:

19 likes

… door al rijden een foto te maken met je telefoon.

8 likes

Hier nog wat Pelagos 39 spam. Na een klein weekje weer uit de doos gepakt, vind het toch best fijn dat hij wat lichter is dan staal 🥸

17 likes

25 likes

In de loop der jaren heel wat horloges gedragen ook verschillende modellen van Tudor , BB41 ,36 en daarna de 58 in blauw en zwart waarvan ik toch echt dacht de juiste maat te hebben gevonden.Totdat de Ranger uit kwam met 39mm en de perfecte verstelbare T-fit.
Een supergaaf horloge maar zoals dat gaat bij ons horloge gekkies kwam daarna de P39 uit en gaat het weer kriebelen.

Nog wel even een Pelagos two- liner geprobeerd maar net iets te groot voor mijn 17,5 cm pols .
Nu dus alweer 8 maanden de Pelagos39 bijna dagelijks om de pols en dat is gewoon mijn beste aankoop ooit.
Heerlijk licht ( maar voelt zeker niet goedkoop)en de perfecte band :ok_hand:

27 likes

Met het warme weer maar op rubber gezet

18 likes

Cool thx voor je antwoord. Heb zelf een 18.5cm pols maar moet goed gaan. Ik ga het blauwe in de gaten houden. Eerder (eind vorig jaar) stonden ze met enige regelmaat in het blauw.

1 like

Ik heb ook 18,5 cm pols en dat ging ook perfect met de pelagos 39 :+1:

1 like

Boeiuh

Dat blijkt

2 likes

37 likes