Ja echt super. Die titanium band was natuurlijk al licht maar dit voel je helemaal niet.
Een topper en onder gewaardeerd exemplaar binnen Tudor als je het mij vraagt! Echt een super gaaf horloge… bang for buck! Gefeliciteerd
Vandaag de steel reef easylink binnengekregen van @MaxHp en snel erop gezet. Ben benieuwd naar hoe het bevalt de komende dagen met het warme weer maar eerste impressie is heel goed. Iets stroever open en dicht te doen dan de easylinks van Rolex maar dat is te verwachten voor het geld. Verschil tussen Tudor schakels en de easylink is ook niet echt te zien.
Tot nu toe positief! Grappig ook, keek net even in de doos en heb m’n Tudor 2 jaar (en een dag) geleden gekocht. Nog steeds erg blij mee. De kwaliteit blijft belachelijk goed voor wat je ervoor betaalt.
Foto van eerder vandaag
Veel plezier ermee! Ik heb de Tudor gisteren ingeruild voor deze beauty . De klik met de bb58 was er uiteindelijk helaas niet voor de tweede keer.
Die kleur is echt top. De SMP is niet mijn ding maar absoluut een fantastische duiker.
Dat dacht ik eerst ook. Ik ging naar Kremer om de nieuwe Tudor burgundy metas te passen. Overigens een prachtig horloge, maar na het omdoen van deze SMP was ik gelijk verkocht!
Ik begrijp hem helemaal beauty en tofste kleur
Merci!
Die groene is zeker gaaf
Dikke week op vakantie geweest, en m’n SKX maar meegenomen (kinderen, zwembaden, etc). Als je dan je Pelagos (zo’n echte, je weet wel… ) weer om doet, weet je ook meteen weer waarom je er zo blij mee bent!
Ehhhh… de Pelagos is toch het vakantiehorloge bij uitstek!!! Die van mij (een oude 25600TN overigens) gaat juist tijdens de vakanties om. Als robuuste alleskunner.
Ja, en nee. Ben er toch zuinig op, en heb op zo’n moment geen zin om mij er druk om te maken of ik hem misschien beschadig. Maar ik heb wel getwijfeld hoor.
@flieger63 ik weet dat je voor een BB58 met T-Fit Clasp wilt gaan, maar heb je de blauwen in het blauw van @Munkel al gezien
Heel tof zeker in die kleur.
SMP ook gehad maar viel mij net iets te groot.
Neef en nicht
Truste Tudormigo’s
Zeker Julian @JuKo !
Maar ik heb net een dure fiets gekocht dus moet eerst weer doorsparen !
Hahaha ik ken het. Ik zit ook op mijn handen, vanwege de aanschaf van een fiets maar ondertussen wel weer geld uitgeven aan allerlei leuke speeltjes voor de fiets