Tudor Only deel VIII

Ik wilde ook wel een beetje ‘bandenrommelen’ met mijn Pro en heb toen zo’n Zwitsers pincet-bandenwisselding a €90 gekocht. Een keer geprobeerd maar dan stuk gereedschap ging meteen in de verkoophoek hier, dat ging me niet lukken zonder krassen. Maar het kan dus met het pinnetje van een gewoon tooltje.

1 like

Nowp die gaat naar nog een ander :+1:

2 likes

Eén van de mooiste wijzerplaten die er is :smiley::sunglasses:

1 like

Tja zo doe ik het al jaren :+1: jaren geleden zo begonnen op mijn SKX te oefenen.
Het is een handigheidje.
Zou het zeker eerst een aantal maal proberen op een horloge waar al de nodige krasjes opzitten.

Heb ook ruime ervaring, Seamaster, Speedmaster, Speedbird. Maar bij deze was er niet meteen een succes… :wink:

1 like

Gefeliciteerd Sander, lekkere aanwinst hoor

1 like

Tussen al het ‘moderne’ Pelagos 39 geweld, vond ik het tijd voor een ouwe Pelagos…

De 25600TN op de rubberen band van de TB.

Heerlijk comfortabel deze combi :black_heart::blue_heart: !!

21 likes

Rondje fietsen met een 500m duiker om de pols moet kunnen :stuck_out_tongue_winking_eye: !

18 likes

Blijft een super mooi horloge! :ok_hand:

1 like

Zijn er mensen met een Vanguard rubberen band op hun BB Chrono?
Zo ja, hoe bevalt dat?

Gefeliciteerd met de NA @Sanderrr. Echt mooi!

Fijne avond Tudoristi :stuck_out_tongue_winking_eye:

20 likes

Thx, helemaal mee eens! Zodra ik dat ding om doe, wil ik eigenlijk ook meteen op vakantie…

1 like

Je weet nooit wanneer je een paar honderd meter het water in springt

2 likes

Precies dat! Want hoelang is een wedstrijd bad ook alweer? Misschien dat je er maar net mee uitkomt met je 500m Pelagos. :crazy_face:

1 like

…of met je fiets de sloot in rijdt…

:joy:

2 likes

Goede voorzorgsmaatregelen, want stel je fietst net op een brug en er stort op dat moment een vliegtuig neer op de brug, waardoor de brug in tweeën breekt en jij in de rivier terecht komt… dan wil je wel een waterdicht horloge om hebben… :see_no_evil:

3 likes

Gave combi dit hoor :ok_hand:t2:

1 like

In mijn geval is de dichtstbijzijnde rivier de Amstel… en je weet hoe woest gevaarlijk die is… met al die suppende toeristen op het water… en dan ook nog Schiphol vlakbij…

Het scenario dat jij schetst is zo gek nog niet :crazy_face: !!

1 like

Zwembad met olympische afmetingen - Wikipedia

Je hebt van die avonden dat het je overkomt

1 like