Kan nét
Draag je ‘m achter de knokkel?
Vanaf de hand gezien: ja
Kan je prima hebben vind ik.
Leg je hand eens op je rechterborst en kijk in de spiegel
Kan prima
Mijn beste Tudormigo,
Niks mis mee!!
Staat prima!!
Mag gezien worden.
Orologio Signaturis Temporis
Heeft iemand hier deze al, in 36mm? Ik ben heel benieuwd hoe deze (be)valt.
Ik zit naar deze te kijken ter vervanging van mijn BB58:
Ow goed om te lezen dat ik dan best een heel fatsoenlijk bod heb gedaan op een Tudor hier in t blauw…
Neh, de looks niet… sorry
Stiekem best een guilty pleasure zo’n S&G chrono. Vind m alleen te kostbaar voor een “geinig” horloge. Zeker naast de GMT S&G.
Ooit om de pols gehad deze chrono?
Ben wel benieuwd hoe ie draagt.
Ik vind m tof, helaas nog niet gepast.
Het draagt natuurlijk super maar de looks vind ik niet echt erg tof. Maar gewoon dragen wat je zelf mooi vindt.
Gebruik je nog iets van een borsteltje? Soms zie ik mensen tandenborstels gebruiken maar ik ben altijd bang dat dat krast op de polished gedeeltes.
Kan prima, en vanuit deze hoek vertekent het altijd. Als je in de spiegel kijkt zie je waarschijnlijk dat je het makkelijk kan hebben.
Nee gebruik geen borstel maar na het afspoelen wel een zacht sponsje met een paar druppels dreft
Ik vind de S&G modellen van Tudor ook erg tof! Ik denk dat ik de GMT nog wel het mooiste vind.
De gewone stalen Chrono heb ik weleens om gehad. Maar ik vond die echt te groot en zwaar. Dat viel me best tegen. Hopen hopen hopen dat Tudor die nog eens in BB58 dimensies uitbrengt. Dat zou een hit zijn.
Zeker heel mooi
Maar vind hem ook te lomp
Heb hem ook gepast,jammer idd van de dikte/hoogte!