Tudor Only deel VIII

:pray: Staat super. Waar heb je de jubilee band gekocht?

1 like

Forstner

1 like

BB36 gewoon top

20 likes

Potatoes in progress.
Met een Pelagos had ik wellicht een beter rijmpje kunnen maken😂

19 likes

:pray:

Met het zonnetje vandaag is het niet moeilijk mooie foto’s te maken. :smiley: :clap:

21 likes

De kleine Glycine Airman No1 vandaag.
Fijn horloge, licht en duidelijk.
Fijne dag allemaal.

3 likes

Gekke Tudor :thinking:

10 likes

Goedemorgen allemaal!

21 likes

Ffn abuis…

2 likes

Heel mooi! Afgelopen weekend deze op nato en de zwarte op stalen band gepast. Ik twijfel nog heel erg :slight_smile: Eigenlijk wil ik ook nog de Pelagos 39 eens passen voordat ik een keuze maak. Hoe dan ook erg fan van deze horloges!

Werk ze vandaag Tudoristen

16 likes

GMT today :sunglasses:

23 likes

Nieuw hier :slight_smile: 11 februari een Tudor gekocht. Wetende dat een automaat afwijkt in de loop der tijd was ik benieuwd hoeveel. Op 12 februari op de seconde gelijk gezet op onlineklok.nl en zie hier vandaag, meer dan twee weken later…

17 likes

Indrukwekkend hoor! Dat hoef ik met mijn BB58 niet te doen helaas. Die loopt flink uit de pas voor een COSC.

Groetjes uit Lapland, mogelijk vanavond Noorderlicht :crossed_fingers:

33 likes

25 likes

Ik was ook heel erg onder de indruk. Ik dacht dat als ik het nu ga meten dat ik dan weet of ik hem de volgende keer iets voor of achter moet zetten als ik hem gelijk zet. Wat ik gemerkt heb is dat ik hem simpel op tijd kan houden door hem 's nachts voornamelijk op zijn rug te leggen en eens in de paar dagen op z’n zij :grinning: Dan loopt hij langzaam voor en dan op zijn zij in een nacht weer terug naar af. Perfect, ik had me al neergelegd bij een paar minuten verschil na verloop van tijd.

1 like

Uitzonderlijke show in Nederland ja. Hier gisteravond ook, maar door bewolking helaas niet zichtbaar :neutral_face:

Mijn P39 past zich aan z’n eigenaar; indien actief dan +1 per dag, indien niet actief dan -1. Oftewel zodra het gangreserve beneden een bepaald niveau daalt dan loopt ie langzamer.

Binnen :smiling_face_with_three_hearts: :smile:

30 likes