Leuk idd, maar Tudor mag wat mij betreft wel een beetje richting andere kleuren gaan bewegen… Krijg een been there, seen that gevoel bij alweer iets blauws…
Ja dat zou wat zijn…… maar ik zie dat niet gebeuren.
Stuur me anders ff een PB daarover, zodat je niet aan de schandpaal belandt hier in het Tudor draadje . Ik wil daar ook wel een paar euro aan stukslaan, dus dan kunnen we samen het verdomhoekje in
.
Nope. De Ranger zoals Patrick aangeeft.
Zag die display ook te koop. Maar hij had er 2 dacht ik
Snap ik en stukje geschiedenis kende ik. Het display is echter uitgebracht bij de 2022 Ranger. Op naar gimmicks bij de 2023 modellen
Dat snap ik. Het is een beetje een te veilige keuze. Nieuwe kleuren zouden wel welkom zijn. Iets met groen en dan het liefst zonder gouden accenten.
Nee dit is echt allemaal rondom de Ranger. Het hele verhaal van de “British North Greenland Expedition” is ook wel leuk moet ik zeggen. Rolex had dus een Tudor horloge meegegeven aan de expeditie leden om te testen. Daarover hebben ze vervolgens ook geschreven aan Rolex. De brief kan je hier ook lezen.
Bedankt he!
'Ssstttt.
Ik wil eigenlijk die grote versie ook nog wel op m’n nachtkastje.
Zul je toch moeten solliciteren!
SUB (subliem dan!)
de t staat voor tritium wat verwerkt is om de wijzerplaat op te laten lichten
Echt een mooi horloge.
Thanks, maar dat wist ik al😆 Het ging me dus vooral om het feit of een plaat met alleen swiss markering kloppend is voor de eind jaren 80/begin jaren 90.
Mooiiiii!!!
Wel effe de grasjes water geven, zijn helemaal geel!