Tudor Only deel VIII

Een klassieke schoonheid :ok_hand:

Welkom terug. Mooie aanwinst :+1:t2:

1 like

Mijn beste,

Ziet er magnifiek uit!!
Proficiat dan ook met deze gelouterde tijdgeest.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Mooi oud beestje :sunglasses:

Proficiat :+1:!

1 like

Proficiat :+1:

Komt die met een 50 uur pr uurwerk ?

2 likes

Wel spannend wat er dit jaar uitgebracht wordt.

1 like

Sorry beste Tudormigos / Tudoristi / Tudioten… maar ik moet jullie gewoon ff deelgenoot maken van mijn NA feestje vandaag :partying_face:.

Tot nu toe was dit mijn favoriete en mooiste groene Zwitser, die ik bijna precies een jaar geleden in Londen kon ophalen:

Maar na lang wachten (sinds de intro in 2021, dus over hard to get gesproken…) kreeg ik gistermiddag het verlossende bericht van mijn AD alwaar ik vanochtend op de koffie ben gegaan om deze fijne jongen op te halen:

Ik ben er ongelofelijk mega ontzettend giga ontiegelijk blij mee :star_struck: !!! Elke foto die ik (amateurtje zonder skills zoals bijvoorbeeld @JuKo die heeft) ervan maak, doet het horloge tekort. Wat een beauty :green_heart: zeg!

Dat gaat de komende tijd nog een behoorlijke strijd opleveren in de ochtend kan ik jullie zeggen… wordt het een Tudor of wordt het deze om de pols? We zullen zien…

Excuses nogmaals voor deze schaamteloze crosspost maar ik moest het in mijn favo HF draadje (Tudor dus) echt even kwijt en met jullie delen. En voor de R . . . x haters heb ik het fotootje maar even geblurd. Hopelijk scheelt dat wat aan boze reacties in mijn richting.

OK, ik snap, TLDR, dus gauw weer on topic en verder Tudor Only hier! Ik ga de rest van de avond genieten van de fonkelingen van deze NA.

:sunglasses:
Otto

40 likes

Toffe aanwinst :+1:t2::+1:t2::+1:t2:

1 like

Geweldig luxeprobleem :partying_face::joy: Beauty zeg :ok_hand:t3:

1 like

Gefeliciteerd Otto. Mooie aanwinst. Beloof ons maar dat je jou Harrods hier blijft showen

1 like

Wat een mooie giga lekkere aanwinst Otto :ok_hand:

1 like

Vanaf dinsdag mag ik mij weer mengen tussen de tudormigos in dit topic met deze exoot om de pols.

19 likes

Alvast gefeliciteerd Marco. Leuke aanwinst. Zien we hier te weinig

1 like

Ja, ik zag hem voorbij wippen in het blauwe, en ik was eigenlijk opzoek naar een BB58, maar vond deze wel erg cool & speciaal. Je ziet hem nagenoeg nooit.

4 likes

Echt een tof model, heel cool😎

1 like

Dat beloof ik. Ik weet alleen nog niet hoe vaak dat zal zijn de komende tijd :wink:.

1 like

Mooie aanwinst man! Ga er lekker van genieten!
Bedankt voor je compliment, maar ik ben ook maar een amateurfotograaf :blush:

1 like

Hoho, maestro. Er zijn amateurs en je hebt amateurs. En geloof mij als ik zeg dat ik behoor tot de groep ‘wel willen maar niet kunnen’ :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like