Haha, ik zit pols haren van mijn scherm te blazen…
Dat zal niet meevallen
Ja, klopt, idd die van US. Ik heb de versie zonder clasp genomen en dus wel de originele Tudor sluiting erop gezet. Ik heb destijds gekozen voor de PCL versie maar de geheel gesatineerde/brushed versie zou de Harrods ook wel goed staan denk ik.
Blijft een super mooi horloge
Ik heb mijn Pelagos, Pro en Chrono aangeboden in het blauwe gedeelte. Mocht iemand interesse hebben hoor ik het graag.
Wat is er de reden van dat je alledrie die Tudors eruit kiepert? Einde hobby? De horloges zijn van april, september en december vorig jaar dus dat roept bij ons Tudoristi wel wat vragen op: alles/veel eruit voor die ene andere grail en zo ja welke dan?
Proficiat
Van mijn Tudors pak ik eigenlijk steeds de blauwe BB58. Daarnaast zou ik graag een Rolex Airking willen.
Ah, fondsenwerving voor een AirKing dus. Hopelijk kom je daarna een beetje bij van je flipperitus !
Nieuwe model is wel een mooi horloge
Ik had ergens gehoord dat de 36 mm modellen een 50 uur uurwerk kregen ipv 70 uur , vandaar.
Die staat er lekker op zeg !
Dat is zeker een mooi kwartet… Gelukkig zijn er bij Tudor nog veel meer mooie kwartetten te maken… Maar jouw setje is wel lekker gevarieerd en aftgestemd qua kleuren en stijlen .
Erg tevreden met dit ding
De huidige 36mm bb s&g hebben ook gewoon een 70h gangreserve kaliber, dus waarom zou dat niet lukken in de nieuwe modellen?
Zeker dat! En staat je ook perfect