Tudor Only deel VIII

NA😊

29 likes

Tof! Staat goed op rubber

1 like

Ik moet ff wennen aan de grijze titaniumkleur. Dit vind ik eigenlijk ook wel aardig

3 likes

Ik ben daar ook wel benieuwd naar, ben er normaal persee ook geen fan van maar vind de Pelagos39 op foto’s erg mooi overkomen

1 like

Ja, dat vond ik ook. Maar iel is het geen opvallende verschijning. Dat zocht ik ook niet hoor. De maat is perfect. En de rubber band bevalt me beter met de doornsluiting dan oysterflex van Rolex.

1 like

Gefeliciteerd :ok_hand: zelf ook nog steeds happy met deze.

Past juist wel bij de toolwatch uitstraling.

11 likes

Ja, eens! Ik vind m tof!

21 likes

Gefeliciteerd met je NA. Tof op rubber :+1:t2:

3 likes

Mijn beste,

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!!
Ik wens je er een fijne tijd mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

2 likes

Dank je!:smiley:

3 likes

Mooi horloge! Rubber niet mijn persoonlijke favoriet. Dat geldt voor meer plekken :smirk:

5 likes

Ga eerst ff dit proberen, meeste horloges op metalen band, vind rubber juist wel eens leuk!

2 likes

vind het ook mooi uitzien,heb hem alleen nog niet erop gezet tot nu toe alleen op de titanium band

2 likes

Hoe bevalt dat? Even opletten met erop zetten. Afplakken en goede pincet. Vind t altijd een k@tklus. Maar gelukt zonder schade

1 like

ja ik ben verrassend blij met dit horloge had ik niet gedacht
vond hem in het begin een beetje mwah,maar nu heel blij
heel licht draagt die is wel even wennen

2 likes

Zoiets zei ik eens in Rolex only. Gelukkig voor jou komen de fatsoensvlaggers niet in Tudor Only

2 likes

Dit is grappig om te lezen, ik was ook niet meteen weg ervan. Maar dat sloeg toch vrij snel om.

2 likes

Tudoramigos en Tudioten, iemand hier al ervaring met de halve link van Unckeseiko voor de BB Prod ?
De zomer komt er aan en ik zit nu eigenlijk altijd op de maximale stand. Nu is een hele schakel gelijk weer heel veel meer in mijn geval, dus ik overweeg de halve.

1 like

Ik zelf niet maar op het forum regelmatig positieve ervaringen erover gezien.

Ik ben benieuwd wie de eerste ervaringen met de Rolexesque extentie van Steelreef gaat posten. Al is die er geloof ik nog niet voor de Pro

https://steel-reef.com/products/black-bay-58-extension-half-link

De 925 zien we hier veel te weinig :grin:

14 likes