Sorry haha, de beste foto is jammer genoeg niet van mij, maar zoals hierboven wel een mogelijke soortgelijke optie opgezocht al
Groen!!!
Lekker hoor
Hoe bevalt de Pelagos? Ik vond hem zelf te mat en snel weer verkocht maar dit was wel ong 10jr geleden dus mss kijk ik er nu anders tegenaan
Thx! Ik zoek zoiets maar dan voor de smalle pols…ik ga ff kijken
Persoonlijk vind ik ze beide Top… ik ben een sucker voor duikers met vette lume soms wel even voelen of ik hem nog om heb met dat titanium
Tijd voor vrouwtje dooi om de sneeuwkoning te verjagen! Duikhorloge zit toch beter als hij niet verstopt zit onder lange mouwen!
Deze middag ben ik al even aan het zoeken naar de lengte van de Tudor BB 58 OEM fabric/nato strap. Het kan aan mij liggen, maar ik kan het niet vinden. Iemand die me (in de juiste richting) kan helpen? Dank!
Wat ik weet van mijn BB58 925,is dat hij vrij kort is,ik gebruikte het laatste gaatje,pols ongeveer 19 cm!
Ja, daar was ik al bang voor. Daarom zoek ik de exacte lengte.
Held! Dank hiervoor!
ken het gevoel… veel plezier er weer mee!!!
Toevallig ook ervaring met Crafter Blue? Vraag me af het verschil in comfort / uitstraling tussen CB en CTS delugs.
Ooit 1 gehad maar die waren een stuk lomper mijn inziens.
Ik had juist het idee van wel. Alle beelden en alle lichtinval. Maar goed, hoe dan ook: Henry is een man met smaak
Herkenbaar, toch even checken en daarna opluchting: Niks aan de band😎